poniedziałek, 26 lutego 2018

#200 PODRÓŻNICZKI - KWIDZYN

Hej;)
Jak wcześniej wspominałam moje ferie trwały troszkę dłużej, ponieważ postanowiłam pojechać do Kwidzyna, gdzie mieszka moj kuzyn. Głównym moim celem było po prostu zobaczenie jak mu się tam mieszka i spędzenie trochę czasu z nim, jego żoną oraz ich  małym syneczkiem <3 Według mnie Kwidzyn jest bardzo ładnym miasteczkiem. Zaskoczyło mnie to, że jest tam wszędzie blisko, można spokojnie poruszać się na nogach lub jeździć rowerem.
Zwiedziłam piękny zamek, który jest wzorowany za zamkach krzyżackich. Zdjęcia możecie zobaczyć poniżej ;)



Byłam ubrana bardzo zwyczajnie. Zwykłe spodnie, kurtka, botki i torebka.

spodnie Bershka
kurtka 
botki no name
torebka Reserved




 Tego dnia było bardzo zimno, miałam grubą czapkę i szalik, ale niestety zapomniałam o rękawiczkach. Nawet na zdjęciu widać, że chowam ręce do kurtki, próbując je ogrzać :D



10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja równiez uwielbiam podróżowac i spac po hotelach dla mnie to mega frajda :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny post, podoba mi się :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://veronicalucy.blogspot.com/2018/02/in-forest-white-fur-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie dotarłam do Kwidzyna, ale chyba muszę to nadrobić :) Piękne ujęcia i mam nadzieję, że odpoczęłaś :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam nie byłam ale po zdjęciach widzę że jestem tam bardzo ładnie 😍
    Pieknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłą, ale wydaje się bardzo ładnie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam pojęcia o takiej miejscowości. Muszę sobie sprawdzić, może kiedyś uda się zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń