sobota, 17 czerwca 2017

#157 DENKO - recenzje produktów

Hej tu Wiktoria! W ostatnim czasie skończyło mi się kilka produktów. Ku zdziwieniu wszystkie zasługują na godne polecenie. Postanowiłam, że podzielę się nimi z Wami i napiszę krótkie recenzje.



TWARZ:

Podkład do twarzy L'Oreal Paris True Match





Bardzo opłaca się kupować go na promocji, bo w regularnej cenie jest dość drogi. Odcień, który mam to N2 i uważam, że jest dla mnie idealny, ponieważ sprawia wrażenie neutralnego, nie ma ani różowych, ani specjalnie żółtych tonów, Jest dość uniwersalny. Krycie ma bardzo przyzwoite, które można budować dodając kolejne warstwy. Świetnie sprawdza się na suchej skórze, nie podkreśla zmarszczek, nie uwidacznia suchych skórek. Jedynym minusem może być dla kogoś obecność złotych drobinek. Jednak skóra się nie świeci, drobinki nie są widoczne, dają raczej gładkie, nienachalne rozświetlenie. Polecam, jest wart kupienia !

Puder Rimmel, Stay Matte



Jak widzicie na zdjęciu totalnie go wykończyłam. Jest to mój ulubiony puder do twarzy! Starcza mi na bardzo długo, jednak opakowanie nie jest w idealnym stanie przy końcu użytkowania. Jest duży wybór odcieni, ale najlepszy według mnie to 001 transparent, ponieważ powinien on pasować każdemu. Puder świetnie matuje i długo się trzyma, Nie ma efektu maski. Cena też jest przystępna.

Krem rumianek nieperfumowany ZIAJA



Kremy do twarzy Ziaja po prostu uwielbiam ! Jest dużo rodzai i każdy mi się sprawdził. Tym razem wypróbowałam z rumiankiem. Ten jak i każdy inny jest bardzo dobry, doskonale nawilża i zmiękcza skórę, łagodzi podrażnienia. Łatwo i szybko się wchłania,  pozostawia na skórze przyjemne uczucie. Plusem jest jeszcze bardzo niska cena !

OCZY:

Tusz do rzęs Magnetic Look Eveline


Kupiłam go jeszcze na zeszłej promocji w Rossmanie, także dosyć dawno mi się skończył, ale jeszcze nie miałam okazji napisać krótką recenzję o nim. Zakupy z zeszłej promocji Rossmann
Ogólnie to tusz jest bardzo dobry jak na swoją cenę, Bardzo ładnie wydłuża rzęsy, jednak  nie za bardzo je pogrubia, Ma genialną szczoteczkę, która ładnie rozdziela rzęsy, nawet długo się utrzymuje, nie osypuje się. Szczerze to chyba bardziej polecam (w podobnej cenie) legendarny już tusz żółty z Lovely.

Tusz do rzęs Lash Sensational Maybelline


Bardzo lubię ten tusz i myślę, że jeszcze kiedyś do niego wrócę. Ma śmieszną, wygiętą szczoteczkę. Trzeba nauczyć się nią posługiwać, bo przy małych oczach może pobrudzić powieki. Umożliwia precyzyjne pomalowanie każdej z rzęs. Pięknie rozdziela, unosi i pogrubia. Kompletnie sie nie kruszy, a przy zmywaniu odchodzi w całości jak guma. Bardzo go Wam polecam !

CIAŁO:

Olejek do kąpieli i pod prysznic Farmona Tutti Frutti ANANAS I KOKOS <3


Najlepszy produkt na koniec! Jego zapach jest obłędny i bardzo długo się utrzymuje. Ze względu że jest to olejek-  świetnie nawilża skórę. Aby go użyć wystarczy wstrząsnąć, aby olejek wraz z płynem się wymieszał i do dzieła. Muszę też wypróbować inne zapachy z tej serii.

2 komentarze:

  1. Bardzo zainteresował mnie tusz do rzęs Magnetic Look Eveline , ale może dlatego że jedynym kosmetykiem jakim używam jest właśnie maskara. :) Super recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze trzy produkty znam i bardzo lubię :3
    z tutti frutti akurat tego zapachu nie miałam, ale bardzo lubię tę czerwoną wersję:3
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń