sobota, 7 maja 2016

Haul Rossmann -49%

Hej !

Dzisiaj pokażę Wam co udało mi się upolować na promocji w Rossmannie. Ogólnie mówiąc w tygodniach produktów do twarzy i oczu kupiłam to co chciałam. Teraz promocja zawiera produkty do ust i lakiery do paznokci. Niestety jeszcze nie miałam okazji udać się do sklepu, ale mam nadzieję, że mi się to uda.



Puder prasowany (001 Transparent) Rimmel Stay Matt.




Już dawno chciałam go wypróbować, ale zawsze zwlekałam. Teraz podczas tej promocji postanowiłam, że już jest ten moment, ponieważ kończy się poprzedni.


Opis producenta: Kontroluje błyszczenie się skóry aż do 5 godzin! Zmniejsza widoczność porów. Zapewnia naturalne matowe krycie. Puder dostępny jest w 6 kolorach.

Cena ok 25zł

Zaczynając od opakowania to powiem, ze jest trochę tandetne. Znając mnie to za niedługo mi się połamie. Przydałoby się chociaż lusterko. Producent mógłby sie trochę bardziej postarać.

Ostatecznie wybrałam kolor transparentny, ponieważ nie wiedziałam który będzie do mnie pasował. Ten dopasowuje sie do każdego koloru skóry. Ma subtelny, delikatny zapach .
4,5/5 


Korektor Perfect Stay 24h Astor






Znajduję się w plastikowym opakowaniu. Posiada bardzo miękki i przyjemny aplikator, dzięki któremu możemy precyzyjnie i wygodnie nakładać go na twarz. Konsystencja jest bardzo kremowa, ale nie ciężka. Wybrałam kolor 002 Sand i jest dla mnie idealny. Nałożony pod oczy bardzo dobrze radzi sobie z maskowaniem wszelkich cieni i innych niedoskonałości. Daje efekt subtelnego rozświetlenia . Jest dosyć trwały , nie ściera się, utrwalony pudrem potrafi trzymać się cały dzień.
5/5

Tusz do rzęs Curling Pump Up Mascara Lovely




Żółte neonowe opakowanie przyciąga kobiety w sklepie. Nie dziwiąc się, wiem dlaczego jest taki szał na niego. Plusem jest silikonowa szczoteczka, którą bardziej preferuję. Można nią budować efekt zależnie od ilości warstw. Musze przyznać, że maskara bardzo ładnie podkręca, pogrubia i wydłuża, Niestety, już po kilku użyciach pozostawia na rzęsach grudki.
4/5

Tusz Magnetic Look Eveline





Jest bardzo podobna do poprzedniego tuszu, lecz posiada inną szczoteczkę. Ta bardziej przypadła mi do gustu, gdyż nie skleja rzęs. 
5/5

Kredka do oczu Nude Eye Pencil Lovely





Chciałam kupić z Rimmela, lecz niestety była już wykupiona. Na szczęście moim oczom ukazała się bardzo podobna z Lovely. Stwierdziłam, ze wypróbuje.
Ma miękki rysik, łatwo można wydobyć kolor. Niestety szybko się ściera. Zadaniem takiej kredki nakładanej na linię wodną jest powiększanie oka. 
3,5/5


Tak przedstawiają sie moje zakupy kosmetyczne z Rossmanna. Poluję jeszcze na matową szminkę z Lovely w odcieniu 1, ale zawsze jest wykupiona;/
Pozdrawiam
/Victoria




15 komentarzy:

  1. super rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również szykuję taki post ;) super łupy.

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten puder i jak dla mnie sprawdza się świetnie:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie szalałaś, ale znalazłaś to co potrzebne :) Trzymam kciuki za polowania na pomadkę Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten żółty tusz :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółty tusz czeka u mnie na swoją kolej :) puder mam i sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda z Rossmanna, ja kupiłam zupełnie inne rzeczy :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kupuje to co dla niego jest potrzebne :)

      Usuń