poniedziałek, 25 stycznia 2016

#63 MOJE KOSMETYCZNE NIEZBĘDNIKI

Hej:) Ostatnio, kiedy skończył mi się pewien produkt, doszłam do wniosku, że tak naprawdę jest on moim niezbędnikiem, a życie bez niego jest "uciążliwe". Dlatego też postanowiłam, że podzielę się z Wami kilkoma rzeczami, które muszą się u mnie znaleźć.

1. Suchy szampon


to właśnie o tym produkcie pisałam wyżej. Są sytuacje, kiedy nie mamy możliwości czy czasu na umycie głowy. Wtedy właśnie jest nam potrzebny jakiś środek awaryjny. U mnie po prostu idealnie sprawdza się TEN szampon. Jestem brunetką, a on jest właśnie przeznaczony do ciemnych włosów. Wcześniej używałam TEGO szamponu, jednak on jest do jasnych włosów i niestety u mnie się  nie sprawdził, ponieważ zostawiał białe ślady :/ Zarówno wersja do włosów medium, jak i tropical starczają mi na bardzo długo ( pojemność: 200ml ). Niestety moja mama wyrzuciła opakowanie, więc nie pokaże Wam zdjęcia. 

2. Krem


niestety o tej porze roku skóra na rękach mi pęka, dlatego muszę je czymś nawilżać. Obecnie używam kremu, który dostałam od cioci, z Niemiec. Jest to ABBOTT&BROOME smaragd hand lotion.  Sprawdza się idealnie.

3. Tangle Teezer


pewnie każdy już wie co to jest i do czego służy, bo prawie wszyscy o tym mówią. Oczywiście mowa tutaj o szczotce. Niby nic, ale jednak coś ;) Świetnie i bezproblemowo rozczesuje włosy. Nie wyrywa i nie ciągnie ich.

4.  Produkt do włosów

Ostatnią rzecz znajdziecie w 02/2016 katalogu avon pod nazwą " odżywcza kuracja z olejkiem arganowym".  Moje włosy niestety maja skłonność do puszenia się, a ten produkt je "ujarzmia", jeśli mogę tak napisać. Dla mnie głównie to się liczy. Teraz testuje serum na zniszczone i suche końcówki.


 Mam nadzieję, że coś ode mnie "podgapicie" i się Wam przyda. :-) Pozdrawiam/Ewelina


36 komentarzy:

  1. Mam również mocno puszące się włosy więc obowiązkowo sięgnę po tą kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem suchego szamponu, ale jakoś nie mogę się przemóc i pójść do drogerii. Krem do rąk w zimie również jest moim must have'em ;)
    Pozdrawiam
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz kupić na stronie internetowej:-)
      również pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetny post!
    Również obserwuje :)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mama tanglee, nie ma lepszej szczotki:)
    obserwuję, zapraszam do siebie, czekam na rewanż:))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam te serum na końcówki :) ładnie pachnie i włosy ładniej się po nim prezentują, choć słyszałam, że u niektórych dłuższe stosowanie sprawia, że włosy się przesuszają:/
    świetny kolor tt:D
    nie słyszałam o tym kremie, ale wydaje się fajny :D
    pozdrawiam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, u mnie na szczęście sprawdza się nieźle :P

      Usuń
  6. Właśnie mam zamiar kupić sobie ten Tangle Teezer, słyszałam że jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nigdy nie używałam suchego szamponu :)

    Nowy post na blogu ¦ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie masz takiej potrzeby, to nawet lepiej. :-)

      Usuń
  8. Ja mam swojego tt, ale rzadko go używam. Zawsze mi się gubi...
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą szczotkę, tylko ona nadaje się do moich włosów :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że ktoś wspaniałomyślny wpadł na wprowadzenie czegoś takiego :P

      Usuń
  10. Tą szczotkę TT zawsze mam przy sobie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również posiadam TT
    Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej ale serum na końcówki z Avonu ma alkohol który może dodatkowo wysuszac końce ! :c

    Ps: obserwuje i zapraszam do siebie
    zdrowa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się. Natomiast preparat, który wymieniłam w swoich niezbędnikach świetnie się sprawdza właśnie na zniszczone i rozdwajające się końcówki:-)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. A ja właśnie używam tego Batiste Tropical, chociaż mam ciemne włosy. U mnie się super sprawuje, uwielbiam go za działanie i za zapach!:)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczotka TT i suche szampony to też moje hity ! :D
    kochana klikiesz??? dziękuje z góry! :D
    http://marijory.blogspot.com/2016/01/wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh moje życie byłoby dziwne bez suchego szamponu ;p po prostu czasami są takie sytuacje gdzie musisz tego użyć oczywiście nie zastąpi to zwykłego mycia ^^
    Super post pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie zastąpi:P Używamy, kiedy musimy.

      Usuń
  16. kochana również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też używam szamponu z batiste :) są świetne :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Suchy szampon w 100% tak, ostatnio chciałam sb kupić i źle, że tego nie zrobiłam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałam na święta TT i teraz nie wyobrażam sobie, jak mogłam bez niego żyć :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń