środa, 3 lutego 2016

#67 Tag ZAUFANA SZAFA

Cześć:) Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo starym, a jednocześnie znanym TAGiem, czyli ZAUFANA SZAFA :) Zaczynamy! :P


1.Co jest najstarszą rzeczą w Twojej szafie?
Hmm.. dużo mam takich rzeczy. Jedną z nich jest kurtka, skóropodobna. Mam do niej sentyment, ale niestety w niej już nie chodzę:( Może kiedyś do niej wrócę.
2.Jaka jest rzecz, w której jeszcze nie chodziłaś?
Jest to sweterek, który dostałam. Moim zdaniem jest śliczny, lecz jeszcze nie miałam okazji w nim być.



3.Twoja ulubiona rzecz 
Jest to bardzo prosta rzecz, mianowicie jeansowa koszula. Nie wiem, czy jest to moja ulubiona rzecz, ale na pewno jedna z nich. Przepraszam, że jest niewyprasowana :((


4. Co najbardziej lubisz nosić?
I tutaj jest troszkę dziwna historia, boo
jeszcze jakiś rok temu uwielbiałam ubierać się sportowo, luźno i wygodnie. Ostatnimi czasy nie wiem co się ze mną dzieje,( chyba dorośleje ), bo podobają mi się koszule, spódnice, po prostu eleganckie rzeczy. Najgorsze jest to, że mam może 3 spódnice i 2 sukienki, właśnie dlatego, że nigdy nie lubiłam w nich chodzić- nie było potrzeby kupowania. Muszę poczynić małe zakupy;) Jeżeli wiecie, gdzie szukać właśnie tego typu rzeczy, to piszcie;-) 

24 komentarze:

  1. Fajny tag ;), nie widziałam jeszcze takiego.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy post :) Może wspólna obserwacja?? Daj znać :3 Pozdrowionka :*
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kiedyś wolałam lużny styl i teraz mi sie zmieniło :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się chyba nigdy nie przekonam do spodniczek oprócz gdy muszę na galowo do szkoły (:
    Poszukaj sobie w H&M, ja tam zawsze coś znajdę (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też nigdy nie lubiłam spódniczek! były dla mnie złem koniecznym. ale przekonałam się do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag i bardzo ładna koszula jeansowa :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag^^ Osobiście nie słyszałam o nim wcześniej :D
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze z takim tgiem się nie spotkałam :D Świetny jest:*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam H&M! Mają tam naprawdę fajne rzeczy ;)
    Pierwszy raz spotkałam się z takim tagiem :D
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jeszcze nie widziałam tego tagu. :) Bardzo fajna ta koszula.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag! muszę go wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również mam ciuchy, do których czuję pewien sentyment. Fajny TAG, nie widziałam go jeszcze na żadnym blogu. ;) Oj, mi też ten sweterek bardzo się podoba! Haha, to chyba razem dorastamy, bo od pewnego czasu także wolę eleganckie rzeczy. ;) chociaż w spódnicach i sukienkach nie chodzę. ;p
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam koszulę. Można je zakładać na przeróżne okazje. Zawsze kiedy nie wiem w co się ubrać zakladam właśnie ją.

    OdpowiedzUsuń