sobota, 6 lutego 2016

#68 MINI HAUL

HEJ!

W ostatnim czasie udało mi się poczynić drobne zakupy kosmetyczne. Można powiedzieć, że sa niezbędne w pielęgnacji.
Od razu przejdę do sedna sprawy ;)

Będąc w Rossmanie obowiązkowymi dla mnie kosmetykami są odżywka z Eveline i maseczki z Ziaja.



 Jest to dla mnie najlepsza odzywka do paznokci. Dzięki tej odzywce może paznokcie powracają do życia. Koszt: 12,49




Bardzo jest mi smutno, że nie można ich kupić w większej pojemności. Jak widzicie maska oczyszczająca przeznaczona jest do skóry mieszanej i tłustej, lecz u mnie świetnie sie sprawdza. Natomiast nawilżająca robi to do czego jest przeznaczona, doskonale nawilża, co przynosi ogromna ulgę dla mojej skóry. Koszt za sztukę 1,69

Jako, że jestem konsultantka Avon staram się testować wiele produktów. Teraz moja uwagę przykuła pianka do mycia twarzy. Wiem, że jest ona dostępna juz od długiego czasu, ale dopiero teraz ją kupiłam.


Do tego zakupiłam szczoteczkę, która jest silikonowa. Ten duet sprawdza się kapitalnie. Cena pianki na promocji wynosi 12,99, a szczoteczki 6,99

Do mojego zbioru perfum dołączyła całkowita nowość.


Piękna buteleczka i czarujący zapach: słodki i kuszący. Atrakcyjna cena bo zaledwie 39.99. Unoszący się zapach trzyma się cały dzień.
Jestem na tak !

Do demakijażu twarzy kupiłam chusteczki z Be beauty. Tym razem kupiłam z jakiejś nowej serii. Cena ok.4zł. Stwierdziłam, że wiele produktów z Ziaji się u mnie sprawdza, więc kupiłam mleczko do demakijażu oczu.Cena ok.8zł



Bez problemu zmywają oczy i twarz. Jak za taka cenę to jestem bardzo zadowolona.


Także to były moje zakupy w ostatnim czasie. Piszcie w komentarzach co Wy ostatnio kupiliście, chętnie się dowiem.

Pozdrawiam
/Victoria



14 komentarzy:

  1. ta odzywka jest świetna, a maseczek z ziaji jeszcze nie próbowałam, ale chyba musze

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do tej odżywki Eveline to jestem nią bardzo zawiedziona, bardzo zniszczyła mi paznokcie. W internecie czytałam, że opinie na jej temat są podzielone.
    Bardzo się cieszę, że kupiłaś maseczki z ziaji, testowałam je i mówie tak! Tanie i świetnie się sprawdzają :) Co do innych rzeczy to nie moge nic powiedzieć, bo nie kupowałam ;D
    Pozdrawiam :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta odżywka zawiera jakiś składnik który możne uczulać. Mi na szczęście tego nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy, też używam tych meleczek z Ziaji i dodatkowo toników świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te maseczki są świetne i faktycznie szkoda, że nie ma większej pojemności. Też miałam ten zapach i był fantastyczny :)
    http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy dużo z nich juz testowałam lub posiadam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywkę z Eveline stosowałam. Jednak zaczęły mi się robić przebarwienia... Moją ulubioną jest ta z MS :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i blog <3
    Zapraszam do Mnie :)
    http://katalinka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie daj znać co z tą pianką do twarzy. Dobrze oczyszcza? Chciałam ją kupić Ale wolę najpierw zobaczyć jak sprawdza się u innych bo nie lubię wyrzucać kasy w błoto. Zresztą kto lubi. :D

    OdpowiedzUsuń