poniedziałek, 8 lutego 2016

#69 Kilka aplikacji na telefon

Hej :) Ostatnio doszłam do wniosku, że mam na swoim telefonie kilka fajnych i przydatnych aplikacji. Postanowiłam, że się z Wami nimi podzielę. Zacznijmy od tego, że mój telefon to; LG L BELLO, którego recenzje znajdziecie TUTAJ. Bardzo go polecam! 

Zaczynamy!

1. Endomondo - pewnie większosć osób zna tę aplikacje. Musicie uzupełnić pole ze swoim wzrostem, wagą i samo oblicza Wam spalane kalorie. Możecie również brać udział w różnych rywalizacjach. Bardzo przydatna aplikacja.




2.Retrica - aplikacja, w której robimy zdjęcia z wykorzystaniem różnych filtrów






3. Ling.pl - słownik różnojęzyczny. Zawsze się przydaje.





4.gStrings - jako, że coś tam brzdąkam na gitarze muszę mieć pod ręką stroik. Niestety, mój "zwykły" zepsuł się. Za to świetnie sprawdza się właśnie ten.



5.Moja gazetka- w tej aplikacji są po prostu gazetki różnych sklepów, dzięki czemu możemy wypatrzeć różne okazje i promocje


6.Learn Chords - gitarzyście zdarza się zapomnieć jakiegoś chwytu, lub po prostu go nie zna - learn chords przypomni Ci, jak łapać poszczególne akordy.



 7.YouCam Perfect - świetna aplikacja do przerabiania zdjęć. Możecie tutaj powiększać lub zmniejszać swoje oczy, wyszczuplać twarz i wiele, wiele innych 




8.Prawa czy fałsz? Jest to gra. Jak sama nazwa wskazuje możemy odpowiedzieć jedynie "prawda" lub "fałsz". Są mądre pytania, a odpowiadając dużo zapamiętujemy i się uczymy




9.Cytaty- Aplikacja, w której znajdziemy mnóstwooo cytatów




10.Insta Square Size - pewnie większość z Was słyszała o tej aplikacji. Służy ona do przerabiania zdjęć. Pozwala nam dodać "ramki"(?), które wyglądają mniej wiecej tak:  



Pozdrawiam/ Ewelina!

18 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie aplikacja "Moja Gazetka", czegoś takiego szukałam :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. znam niektóre z nich ;) fajny post


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ta pierwsza apke, jest dobra :D Polecam!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta do przerabiania zdjęć musi być niezła ;D
    zapraszam na konkurs :) bardzo proste zasady :)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne aplikacje, też mam podobne :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ta aplikacja z akordami na pewno mi się przyda. No i do tego zaraz biorę się za instalację "Prawda czy fałsz". Świetny post!
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Aplikację serdecznie polecam!

      Usuń
  7. Mam endomondo i słownik, ale ta ostatnia gra jest świetna - lubię się bawić a przy okazji czegoś nauczyć :)
    Obserwuję i zapraszam :) http://krotko-i-na-temat.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne aplikacje.
    Miałam kiedyś endomondo i byłam z niej zadowolona :D
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam że jest tyle fajnych aplikacji na telefon. Oby moja pamięć to pomiescila.

    OdpowiedzUsuń