czwartek, 11 lutego 2016

#70 Wypadanie włosów

Hej!

Jeszcze niedawno, bo parę miesięcy temu sama wyciągałam ze szczotki ogromne ilości włosów i byłam praktyczne pewna, że jeśli wypadanie utrzyma się w tym tempie, pozbędę się połowy włosów.



Wypadanie włosów zwykle wywołuje niepokój. Przyczyn ich osłabienia  może być wiele, od błahych, łatwych do wyeliminowania czynników, po poważne dolegliwości.
Poznaj te najczęstsze !


  • Na pewno pierwszą przyczyną może być nieprawidłowe uczesanie włosów. Fryzura typu: kucyk  nadwyręża skórę głowy. W przypadku koka włosy często się "łamią". Staraj się nie tapirować i nie rozczesywać na silę. Do tego celu polecam bardzo dobrze znana szczotkę Tangle Tezeer.




  • Zbyt częste farbowanie włosów powoduje osłabienie ich struktury i szybsze wypadanie. Warto wiedzieć, jaki ma się  rodzaj włosów i stosować na co dzień szamponu ku temu przeznaczony.
  • Wysoka temperatura - suszenie, stosowanie lokówek i prostownica.

  • Stres, przemęczenie bardzo osłabia organizm, co może odbić się także na włosach. W okresie dużego narażenia na stres,czy przemęczenia często obserwuje sie znaczne osłabienie i wzmożone wypadanie włosów. W tym celu czasie stresu można zastosować odpowiednie suplementy diety.

  • Może zwróciłyście juz uwagę, że zazwyczaj jesienią nasze włosy strasznie wypadają. Przynajmniej tak jest w moim przypadku. Jest to czynnik naturalny, podobnie jak spadają liście z drzew, także tym się nie przejmujcie, wypadanie samo ustanie.


Kosmetykiem, który zmniejszył wypadanie moich włosów jest wcierka Jantar, przeznaczona do wzrostu włosów, co eliminuje także wypadanie. Niestety teraz mi się skończyła, więc nadszedł czas, aby kupić nowe opakowanie.





Mam nadzieję, że dowiedziałyście się coś o nowych przyczynach wypadania włosów. Są to dosyć oczywiste przyczyny, ale zawsze warto o nich wspomnieć.

Pozdrawiam
/Victoria


30 komentarzy:

  1. Większość znałam :)
    Złe odżywianie bardzo źle wpływa na wypadanie włosów :/

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to też, pisząc ten post zapomniałam o tym ;/

      Usuń
  2. Super post powodzenia :)

    http://katalinka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jantar naprawdę świetnie odbudowuje włosy :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcierka z jantar jest świetna ! Włosy urosły mi po niej bardzo szybko ;) jednak po jakimś czasie ze zwykłego lenistwa i zapominalstwa przestałam ją wcierać ale muszę do niej wrócić :D

    http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o tym stresie to nie miałam pojęcia :o

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypadanie włosów jest moim odwieczny problemem :( Mogę je wybierać garściami :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Większości sposobów znam i sama stosuję, bo mam trochę fioła na punkcie swoich włosów ;p
    Nie słyszałam jednak o tej odżywce, może kiedyś ją przetestuje ^^

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz, ile ten komentarz dla nas znaczy!
    Dziękujemy :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi strasznie wypadają włosy. Fajnie, że podejmujecie się tego typu postów. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, ze tak wielu osobom spodobaly sie tego typu posty ;)
      Nawet nie wiecie ie to dla nas znaczy... :D

      Usuń
  10. O coś dla mnie. Ostatnio bardzo dużo włosów mi wypada :(

    _____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosowałam ta odżywkę, bardzo podobał mi się zapach :) Super wpis.
    Zapraszam serdecznie:
    Mój Blog - klik
    Konkurs
    Nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapomnialam wspomniec o zapachu! Mi także bardzo sie podobał i utrzymywal sie długo na włosach.

      Usuń
  12. Słyszałam o Jantarze, może wreszcie zakupię, choć moje wypadanie włosów póki co ustało :)

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jantar jest głównie przystosowany do szybkiego wzrostu włosów.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Potwierdzam ! Dzięki niej o wiele szybciej rosły mi włosy <3

      Usuń
  14. Stosowałam odżywkę Jantar. Szczerze, nie pomagała mi, ale to pewnie zależy od rodzaju włosów.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciągle zapominam, że mam kupić tą odżywkę! Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. TT uwielbiam, a odżywka Jantar spowodowała właśnie, że włosy przestały mi wypadać. Polecam również! :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Okres jesienno-zimowy to dla moich włosów istne piekło. Wypadają garściami. Nie wiem co bym zrobiła bez tej wcierki "Jantar". Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń