sobota, 13 lutego 2016

#71 Szkoła, miłość i inne diety..

Cześć :) Dzisiaj zrecenzuję Wam książkę " Szkoła, miłość i inne diety " autorstwa Robin`a Brande. Skończyłam ją czytać wczoraj i pomyślałam, że od razu napiszę Wam o niej kilka słów. Ma ona 329 stron . Moim zdanie jest bardzo młodzieżowa, poruszane są w niej problemy nastoletnich dziewczyn. Szczerze mówiąc książka bardzo mnie wciągnęła, czego się kompletnie nie spodziewałam, ponieważ nie bardzo lubię książki tego gatunku.





 Jest ona o Catherine, dziewczynie "przy kości", która  przez większość osób jest wyszydzana, ze względu na swój wygląd, a raczej wagę.  Zmienia się to jednak, kiedy realizuje naukowy projekt – „powrót do prehistorii”. We wszystkim wspierają ją jej najbliżsi. Jej całe życie ulega metamorfozie. Cat musi wiele znieść i poświęcić zanim z brzydkiego kaczątka zrobi się piękny łabędź. Szybko, miło i przyjemnie się ją czyta, jednak miłośnikom akcji może się ona nie spodobać. Jest bardzo prosta, opowiadająca o zwykłym życiu.  Polecam!
/Ewelina

12 komentarzy:

  1. i co z tymi stylizacjami księżnej Kate? :)
    świetna recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się nie skuszę na tę pozycję. Już nie należę do młodzieży, więc nie będę potrafiła się wczuć w ich problemy. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego co innego :-)
      Rozumiem i nie namawiam! :>

      Usuń
  3. Oooo wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze się z tym nie spotkałam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tą książkę już jakiś czas temu i nie pamiętam jej dokładnie Ale bardzo mi się podobała. Chyba przeczytam jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj książka chyba nie dla mnie, ale jestem pewna, że znajdzie wiele zwolenniczek!: )
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń