wtorek, 5 kwietnia 2016

#93 Haul


Ostatnimi czasy poczyniłam małe zakupy. Musiałam zaopatrzyć się w niezbędne rzeczy, których mi brakowało, a także poeksperymentować z nowymi :) 

1.Pierwszą rzeczą jest krem z ziaji do cery normalnej oraz suchej.  Kupiłam go jakoś tydzień temu. Zauważyłam, że szybko się wchłania, fajnie nawilża, a w dodatku świetnie pachnie. Kosztował ok. 8zł. Polecam!


2.Balsam do ust z nivea. Ostatnimi czasy moje usta były strasznie spękane ( co na szczęście zdarza się rzadko ) . Musiałam więc coś z tym fantem zrobić. Z racji tego, że bardzo dużo osób poleca ten balsam skusiłam się i go kupiłam. Niestety zapach mi się średnio podoba- jestem dziwna, wiem. Super regeneruje, tak więc się sprawdza. Jego cena to 11zł. Polecam!




3.Masło kakaowe szampon wygładzający do włosów suchych i zniszczonych. Znowu Ziaja :P Niestety tym produktem się rozczarowałam. Mimo tego, ze świetnie pachnie niestety bardzo wysusza włosy. Nie polecam :(

4.Postanowiłam, że nie zniechęcę się jednym szamponem i będę dalej próbowała z Ziają. Dzisiaj zakupiłam ten oto szampon. Jestem go bardzo ciekawa. Mam nadzieję, że tym razem się nie zawiodę :)

5.Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Skóra po jej użyciu jest niesamowicie gładka. Jest przeciw zaskórnikom- tutaj niestety jeszcze nie widzę różnicy, ale mam nadzieję, że wkrótce ją zobaczę :) Polecam!
6.Perfumetka tomorrow. Przepięknie pachnie i nawet długo się trzyma:) Polecam!

Pozdrawiam/Ewelina :) 

17 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam że wersja kakaowa oferuje również szampon! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominuje ziaja i dobrze bo maja super produkty :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skuszę się na ten pierwszy krem do cery naturalnej i suchej. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zastanawiam się nad tą pastą z Ziaji :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić i sprawdzić działanie tych kosmetyków :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ziaję <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też ją pokocham:D Teraz testuję:D

      Usuń
  7. Krem do twarzy u mnie też bardzo dobrze się sprawdza.:) http://megmegi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kosmetyki ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszystkie kosmetyki z ziaja a maselko z nivea to moj ulubiony produkt do pielegnacji ust! :)

    OdpowiedzUsuń