piątek, 2 marca 2018

#201 ROOM TOUR

Hejka;)
Postanowiłam, że pokażę Wam swój pokój! Remont miałam prawie rok temu i jeszcze do końca nie jest tak jak ma być, ale już jestem zadowolona. Bardzo chciałam, aby wszystkie meble i ściany były w kolorze białym, jedynie na ścianie za łóżkiem zdecydowałam sie na tapetę. Dominują dodatki, których celem jest ożywienie tego pokoju. Sami zobaczcie i oceńcie czy Wam się podoba ;)


To te słynne biurko z Ikea. Jest bardzo praktyczne, ponieważ jest nawet długie, spokojnie zmieszczą się dwie osoby. Bardzo dobrze mi sie sprawdza, jedyny minus to faktycznie szybko brudzi się blat, ale bez problemu sie myje.




Tutaj jest zwykła biała komoda na której stoi telewizor i mój piękny storczyk.


Łóżko stanowi większą część mojego pokoju, ale taki był zamiar. Wcześniej miałam małe i myślałam, że jest wystarczające. Myliłam sie..  Rozmiar 140x200 jest idealny <3

Wszystkie poduszki są z JYSK.

Mam też swój ulubiony kącik- oto on :




To moja skromna biblioteczka, ale książki ciągle przybywają!


Na ścianie mam plan tygodnia, który kupilam w Biedronce. Bardzo dobrze się sprawdza, zapisuję najważniejsze rzeczy i dzięki temu nie zapominam o nich ;)


15 komentarzy:

  1. Jejku, śliczny pokój. Uwielbiam białe pomieszczenia - wydają się takie czyste i przestronne, a jednocześnie przytulne
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny regał naksiążki ahhh <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny pokój :)
    Uwielbiam biel i czerń w pokoju!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pokój a łózka po zazdroszczę heheh.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA <3
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pokój :D Taki skromny i delikatny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie zorganizowałaś ten pokój <3 jest w białych kolorach, podobne jak mój ;) buziaki, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny pokój! Zawsze miałam małe łóżko, ale takie duże jak mam teraz mi w 100% odpowiada. Jest podobnych wymiarów co twoje:)
    Obserwuję:)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pokój! Ja obecnie mam remont swojego pokoju i też będę chciała iść w jasne barwy. Uwielbiam czytać takie posty ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny pokój! Czuć w nim pozytywną energię! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pokój :) Lubię sypialnie w takim stylu. Spodobał mi się plan tygodnia.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny pokoik :) Bardzo lubię białe wnętrza :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/jeansowa-katana-z-futerkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękny pokój, chciałabym mieć mieszkanie w podobnym stylu :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny pokój, a takie biurko to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń