sobota, 10 marca 2018

#202 Black dress

Jakiś czas temu Ewelina pokazywała Wam tutaj swój outfit na osiemnastkową imprezę. Również i mnie udało się zrobić kilka zdjęć sprzed koleżanki urodzin.

Sukienka, którą wybrałam pochodzi ze sklepu ZOIO. Zapłaciłam za nią jedyne 29,99zł. Uważam, że jest to super cena. Jak możecie zauważyć na zdjęciach, ma ona golfik. Przód sukienki posiada zdobienia w postaci wiązań, które pojawiają się również na rękawach.



Ze zwykłej czarnej sukienki, dzięki wiązaniom przekształca się ona w ciekawą, niebanalną propozycję, którą można wykorzystać na wiele okazji. Zarówno tych luźnych, jak i bardziej oficjalnych.




Dajcie znać co o niej myślicie. Spotkaliście się kiedyś ze sklepem ZOIO? :-)

17 komentarzy:

  1. Nie znam tego sklepu. A sama sukienka podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepieknie wygladasz! Super figura do tej sukienki <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklepu nie znam, ale sukienka jest śliczna! Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka, idealnie do ciebie pasuje :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ma super zdobienia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. te wiązania dodają charakteru :) super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu, jedynie często wyświetla mi się na facebooku i z tego co widziałam można tam kupić prawdziwe perełki w naprawdę niskich cenach. Bardzo ładna sukienka, warta swojej ceny.

    Pozdrawiam i zapraszam,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo seksowna sukienka bardzo ładnie w niej wyglądasz.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale jestem zaskoczona tak niskimi cenami!
    Sukienka wygląda niesamowicie! Aż bym Ci ją ukradła!
    Seksowna i kobieca :) A Ty pięknie w niej wyglądałaś :)
    Kto by pomyślał, że parę elementów da jej takiego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna sukienka :) wyglądasz w niej pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym sklepie i kiedyś nawet złożyłam tam jedno zamówienie :) Całkiem fajny sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka i jaka tania 💓
    Zapraszam na nowy post 💋
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Seksi ta sukienka. Czekam na więcej ootd. Ciumek

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń