sobota, 10 lutego 2018

#196 18nastkowo!

Wspominałyśmy już kilkakrotnie, że w tym roku osiągniemy swoją pełnoletność. Nasi rówieśnicy również, a więc wiąże się to z imprezami urodzinowymi. W tym tygodniu miałyśmy ich aż trzy, natomiast tylko z jednej zdążyłyśmy zrobić zdjęcia naszych outfitów.


Postawiłam na sukienkę, bo właśnie ona moim zdaniem pasuje na tego typu okazje. Oczywiście jest to tylko moje zdanie, a o gustach się nie dyskutuje. Wybrałam szarą ze zdobieniem na dekolcie. Niestety na szarych ubraniach bardzo widać pot, nawet ten "najmniejszy", dlatego z perspektywy czasu odradzam ubieranie na imprezy stroi w tym kolorze.

Uważam, że moim kolejnym błędem było założenie sukienki z długim rękawem. Wiadomo, że kiedy człowiek tańczy jest mu bardzo ciepło. W tym przypadku było tak samo.. a więc długi rękaw to nie najlepsza opcja.. :(


PS Tak, wiem, że lewe oko jest ciemniejsze. Ale spokojnie- wszystko zostało w czasie zauważone i poprawione :P

16 komentarzy:

  1. pamiętam te czasy, gdy było mnóstwo 18-nastek :D świetny okres, wybawiłam się wtedy mega :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma dokładniejszych zdjęć stylizacji. Chętnie zobaczyłabym sukienkę w całości. Mimo wszystko to co widać prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O niee, szara sukienka na imprezę to dramat! Ale ładnie wyglądałaś :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ze calosciowo sie nie sfotografowalas, mimo to widac, ze wygladalas bajecznie!

    https://justemsi.blogspot.com/ nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć sukienki całej nie widać i tak wiem, że jest rewelacyjna bo ma śliczny wzór i kolor :)
    Mój blog - Zapraszam
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku też będę miała ich mnóstwo, zwłaszcza w wakacje :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest bardzo ładna (te zdobienia przy dekolcie👌👌)! A problem z potem mógł się też pojawić przez materiał sukienki. Wygląda ona trochę jak bawełniana i na takich materiałach niestety takie rzeczy się odznaczają. Ale pewnie na imprezie i tak było ciemno i nikt nic nie zauważył haha. Dobrej zabawy na kolejnych osiemnastkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, pamiętam te 18stki... z pespektywy czasu to też bym zmieniła swoje stylizacje, zawsze ubierałam coś mega krótkiego :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za kilka dni kończę 17, ostatnie urodziny jako dziecko. :p Do twarzy Ci w tej sukience, ale ja bym takiej na imprezę nie ubrała. :)
    ~mój blog~

    OdpowiedzUsuń
  10. 18 - stki to świetny czas, można się tak wybawić! Ja wspominam swoje bardzo dobrze :)
    Pięknie wyglądałaś :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta sukienka, ale jak wspominałaś, na takiego typu imprezy to chyba nie jest dobry pomysł ;)
    Pozdrawiam
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Find great deals on Fashion Jewelry at Shay Collection's today! Online Fashion Jewelry

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej dziękuję za pomysły na posty. Tak, napiszę może z czasem. A jeśli chodzi o to, czemu założyłam bloga to jest o tym w pierwszym wpisie.
    Bardzo ładna sukienka ale tak długi rękaw może być udręką.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudno powiedzieć mi coś o sukience, bo widzę tylko górę, która jest ładna :) i Rzeczywiście jak się dużo ruszasz to lepiej sprawdzą się luźne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sukienka ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń