wtorek, 6 lutego 2018

#195 FERIE!

W związku z tym, że nadszedł tak długo wyczekiwany przez nas czas ferii, powinniśmy go dobrze wykorzystać. W zeszłym tygodniu razem z Wiktorią dostałyśmy zaproszenie od naszej koleżanki, do siebie.  Rozmawiałyśmy, jak to zwykle bywa i.. grałyśmy w gry! Jest to niezwykle odprężająca forma spędzania czasu. Owe gry nazywały się; EGO i 5 SEKUND - serdecznie polecam- świetna zabawa gwarantowana ;)



Zima kojarzy mi się z lepieniem bałwana, zjeżdżaniem na nartach, sankach.. Śnieg, niestety,  spadł dopiero w tym tygodniu- ostatnim tygodniu moich ferii... mimo wszystko cieszę się, że będę miała okazję go jeszcze wykorzystać.


Ten rok jest " obfity w osiemnastki". Większość naszych znajomych organizuje je właśnie na feriach, dlatego na nudę nie możemy narzekać!

W pierwszym tygodniu ferii miałam okazję uczestniczyć w zajęciach psychologicznych, trwających łącznie 20godzin, które organizowane były w pobliskim mieście. Oprócz tego, że poznałam nowe, ciekawe osoby, miałam okazję doświadczyć czegoś nowego i nabyć wiedzę z zakresu psychologii.

Jakie są Wasze plany na ferie? ;-)

11 komentarzy:

  1. Dobrze,że chociaż ten tydzień ferii lekko się zabielił :) Takie zajęcia psychologiczne to fajna sprawa, też parę lat temu brałam w kilku udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taka toaletka! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne gry, bardzo fajny pomysł na wspólne spędzanie czasu :)
    I dobrego zakończenia ferii! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam ferii :) Fajne zdjęcia ;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczę się za każdą obserwację ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na spędzanie czasu! I przepiękna toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również właśnie zaczęłam ferie! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia! Fajnie, że miałaś okazję uczestniczyć w takich zajęciach :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy to człowiek był taki młody że miał ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ferie właśnie się kończą i minęły mi bardzooo szybko!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  10. takie dwa tygodnie wolnego to super sprawa :) dobrze, że tak organizujecie sobie czas ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, your Blog is very nice and now I've become your followers!(#155) Do you want to reciprocate? The gfc bar is on the right side of the page and the blog page is very popular! I'm waiting for you http://casaninnamamma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń