poniedziałek, 29 stycznia 2018

#194 Co dostałam na świeta ?

Hej! Z tej strony Wiktoria;)
Zdajecie sobie sprawę, jak ten czas szybko leci? Już kolejny rok za nami. Mówi się Nowy Rok- nowa ja!, dlatego mam kilka postanowień na ten rok i dążę do spełniania ich. Ale zanim posty o nowym roku, wrócę jeszcze do czasu, gdzie była okazja do po darowywania sobie prezentów.
Wigilia i cały okres świąteczny minął mi naprawdę dobrze-w gronie najbliższych. Jednak w tym roku niestety nie odczuwałam magii świąt w 100%. Pewnie tak jak wiele osób czekałam z niecierpliwością na śnieg, do końca miałam nadzieję,że będzie i wprowadzi nas w tej cudowny nastrój.

Dostałam kilka wymarzonych prezentów i właśnie nimi chciałabym się z Wami podzielić. Mogą być one dla Was inspiracją na kolejne lata.


 1. Kosmetyki : Paleta cieni do oczu.







 2.  Tangle Angel



 3. Perfumy

Adidas Born Original for Her

  

Dior J'adore



 4. Ozdoby do pokoju. 






10 komentarzy:

  1. Również mam tę samą paletkę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy wadły mi w oko hehheh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wow It's something for me,palette look beautifull thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka przecudna.
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdoby do pokoju są przepiękne ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki z Makeup Revolution ;)
    Bardzo podobają mi się te szczotki do włosów i sama planuję jedną taką sobie kupić :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo prezentów i jakie fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka świetna szczotka :D Paletka super :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka jest świetna ! :) Bardzo estetyczny zegar

    OdpowiedzUsuń