piątek, 5 stycznia 2018

#193 2018!

Witam Was już w roku 2018! Jak ten czas pędzi.. niedawno były święta, sylwester. Już niedługo ferie i wakacje. W kwietniu obchodzić będę moje osiemnaste urodziny, dlatego ten rok jest dla mnie szczególny. 


Jeśli chodzi o "postanowienia noworoczne" zrobiłam je w inny niż dotychczas sposób. Mianowicie, nie wypisywałam rzeczy ogólnie np. "podszkolę angielski", ale "pooglądam po angielsku `Riverdale`". Moim zdaniem tak sformułowane i bardziej skonkretyzowane zadania będą łatwiejsze do wykonania. Bardziej mobilizujące.




Dzisiejszy dzień był pełen niespodzianek. Zarówno pozytywnych, jak i niestety tych negatywnych. Moje zajęcia z norweskiego zostały zawieszone, gdyż jest zbyt mała liczba osób. Przykre to, bo większość nawet o takowych nie wie- stąd ta niska frekwencja. Pani, która nas uczy umie świetnie przekazać wiedzę. Robi to z zapałem i (z tego co mi się wydaje) przyjemnością. Miejmy nadzieję, że ludzi przybędzie, a zajęcia zostaną przywrócone!


Jestem ciekawa jakie są Wasze postanowienia na rok 2018? Koniecznie dajcie znać. Życzę Wam, aby właśnie ten- 2018 rok był lepszy niż 2017! :))

8 komentarzy:

  1. Też spróbowałam inaczej zapisać swoje cele, może się uda osiągnąć te, z którymi co roku mam problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku postanowiłam ustalać sobie cele na bieżąco i je realizować. Jednym z pierwszych jest oczywiście rozwój bloga, zaraz potem obejrzenie wszystkich sezonów Gry o tron, bo z Riverdale jestem na bieżąco <3 Wszystkiego najlepszego w 2018!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  3. ...Przyznam szczerze, że zapomniałem zaplanować postanowień noworocznych. Oj tam. Co ma być to będzie w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aktualnie jestem w trakcie czytania lektury do szkoły w języku angielskim i jestem zaskoczona, jak dużo rozumiem z tej książki ❤ Myślę, że to też dobry sposób na szkolenie języka, może nawet lepszy niż seriale?
    Trzymam kciuki za nowy rok ❤

    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim postanowieniem na nowy rok jest być szczęśliwą!
    Mam też w planach jak Ty podszkolić się z angielskiego. ;)
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zapisałam swoje postanowienia. ZObaczymy jak to wyjdzie )
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka forma zapisania swoich celów faktycznie może być bardziej skuteczna, niż ogólnikowe zdefiniowanie tego co chcemy robić. Zainspirowałaś mnie! Ja chciałabym się w tym roku podszkolić fotograficznie, szczególnie w obróbce zdjęć ;) Śliczna stylizacja. Lubię takie chusty w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainspirowałaś mnie świetny post :)

    OdpowiedzUsuń