środa, 14 lutego 2018

#197 Black coat

Hej!

W tym roku w moim województwie ferie są nawet wcześnie, z czego się bardzo ciesze. Mam trochę planów, dlatego chce je jak najlepiej wykorzystać. Po pierwsze mamy trochę zaległości na blogu, ale teraz mamy nadzieje, że posty będą pojawiać się regularnie. Zaczęłam prawo jazdy i własnie w tym czasie chciałabym jak najwięcej godzin wyjeździć. Wiadomo, chyba każdy tak ma, że gdy ma trochę wolnego czasu to wypadałoby też wziąć się za naukę... Zamierzam nadrobić historię, bo trochę jestem do tyłu i w pełni nauczyć się na sprawdzian.

Spotkała mnie też mila niespodzianka w postaci propozycji pojechania do kuzyna (okolice Gdańska), bardzo się ucieszyłam i stwierdziłam, że nic nie stoi na przeszkodzie i... jadę! Minusem jest to, że po feriach nie wrócę od razu do szkoły. Będę musiała przedłużyć sobie wolne o kilka dni, co niestety wiąże się z zaległościami w szkole ;)





Płaszcz ZARA
Torebka RESERVED
Szal NO NAME
Spodnie H&M
Buty NO NAME

22 komentarze:

  1. Ładnie wyglądasz ;), udanych ferii!
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ładna. Cieszę się razem z Tobą z Gdańska! c:

    blog @mavselina-k | instagram @mavselina | youtube @mavselina

    OdpowiedzUsuń
  3. you look pretty chic dear,love your black coat..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszcz. Uwielbiam takie stylizacje ;)
    Udanych ferii :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :)
    Życzę udanych ferii i spełnienia wszystkich postanowień.
    My blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i z klasą. Śliczna fryzura :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz tak ubrana, a fryzura super. Miło, że trafiłaś do mnie. Może Cię jednak rozczaruję, bo pokazuję nie tylko piękną Polskę, ale i inne kraje w których byłam i gdzie jest też co podziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam i pooglądam relacje w postaci zdjęć z innych krain, które Pani zwiedziła. Także bez obaw, rozczarowana to ja nie jestem!
      Pozdrawiam! :-))

      Usuń
  8. super zestaw :)
    dzięki za odwiedziny i również dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie warkocze, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy w zarze nie mogę znaleźć nic dla siebie ,a Ty taki płaszczyk masz sliczny :D
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na ciepły płaszczyk :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już ferie mam dawno za sobą i też planuję wybrać się na prawo jazdy w najbliższym czasie. Ślicznie wyglądasz i buziak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja i fryzura ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj pojechałabym nad morze! :) co do prawka to ja też zaczęłam ,ale póki co wszystko stoi w miejscu :/ jestem o to zła na siebie. ale pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć :p śliczny uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń
  15. You look wonderful! ☃ ❄

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tam nie zaszkodzi sobie wydłużyć ferii ;) Dobrej i bezpieczniej wycieczki życzę :) No i oczywiście udanych ferii ;)
    Powodzenia z tym jazdami. Jak i pisaniem postów na blogu.
    A w feriach właśnie chodzi o to, żeby wypocząć, a nie się uczyc. Historia poczeka :D
    Piękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Wam zazdroszczę tych ferii aaaaa korzystaj z nich pełnymi garściami i wyciskaj każdy dzień jak cytrynę :) :)

    Świetnie wyglądasz- szyk i klasa sama w sobie <3
    super !

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja. Te włosy bardzo Ci pasują, wyglądasz uroczo. Chciałabym zobaczyć, tą fryzurę z inną stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancka Dama.

    OdpowiedzUsuń