środa, 21 marca 2018

#203 Haul z Sinsay

Cześć!
Przeglądając oferty w sklepach natknęłam się na torebkę, która idealnie sprawdziłaby sie mi do szkoły. Była ze sklepu Sinsay. Postanowiłam, że zobaczę co jest jeszcze ciekawego, zapytałam się również koleżanek, czy nie chciałyby coś zamówić. Ostatecznie w koszyku nazbierało sie kilka ciekawych rzeczy. Stwierdziałam,że fajnym pomysłem będzie pokazanie Wam ich i wystawienie opinii.


Pierwszą rzeczą bedzie właśnie torebka, która na pierwszy rzut oka jest zwykła, ale posiada przywieszkę co sprawia, że wyrożnia sie wsród pozostałych modeli. Jest bardzo pojemna. Zmieściłam w niej książki, jedzenie i strój na w-f  :D Dodatkowo posiada dłuzszy odpinany pasek.








    Ta bluza ma przepiękny kolor i super materiał. Zamówiła ją moja koleżanka i myślę, że bedzie  zadowolona.


W tym sklepie kiedyś kupiłam już pijamy i bardzo dobrze mi sie sprawdzają. Dużym plusem jest ich cena, spokojnie można kupic już za 40 zł. Tym razem skusiła sie tez Ewelina.



Ta bluzka to standardowy basic w garderobie kobiety. Można ją dopasować do wielu stylizacji. Tutaj ozdobą jej jest lekko większy dekolt na plecach.


Kolejne i ostatnie rzeczy to 2 zwykłe T-shirty. Ich cena jest bardzo dobra, a zarazem mają fajny materiał/



I co sądzicie? Widzieliście juz nową kolekcję Sinsay? Mi się bardzo podoba ;)

10 komentarzy:

  1. pijamy? chyba piżamy :D ładne te piżamki są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po angielsku pyjama, więc nie czepiałabym się tego zwrotu :) Polecam pidżamy asos, są super jakościowo :)

      Usuń
  2. Śliczne rzeczy, dawno nie byłam w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluza i piżamy ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rzeczy, dawno nie robiłam zakupów w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka i piżamka ekstraaa <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Piżamki mega! *.*

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! Mam bardzo podobną torbę do szkoły i świetnie mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba rzeczywiście jest świetna :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń