czwartek, 29 marca 2018

#204 Nowości w moim pokoju!

Hej;)
 Chciałabym się z Wami podzielić moimi małymi zakupami do dekoracji pokoju. Niektóre z tych rzeczy zamierzałam kupic już dawno, ale jakoś zawsze z tym zwlekałam.

Pierwszą i taką dość widoczna zmianą są nowe krzesła do biurka.


Bardzo chciałam, aby były one klasyczne w białym kolorze. Elementem, który je zdobi są srebrne nóżki. To chyba dlatego je kupilam. Uważam, że świetnie pasują do wnętrza mojego pokoju.


Zamówiłam je na allegro w bardzo okazyjnej cenie.  Link do aukcji
.


  Poduszka jest z Biedronki.

Kolejną rzeczą jest żyrandol. Tutaj także postawiłam na klasykę. Mały, szklany i oczywiście ze srebrnymi dodatkami. Kupiłam go w Merkury Market, również był na promocji (49,99zł)


Może to nie jest jakaś odkrywcza rzecz, ale w koncu mam żaluzje w pokoju! Strasznie przeszkadzały mi promienie słoneczne wpadające do pokoju. Co roku na to narzekałam, ale zawsze nie bylo mi po drodze je kupić. Dopiero gdy byłam w Merkury, przypomniałam sobie o nich i kupiłam.


Ostatnimi rzeczami są dwie takie same poduszki z Jysk. Bardzo lubię tam je kupować, a wiadomo jak są na promocji to jeszcze bardziej. Tym razem zdecydowałam się na zwykłe białe, ale bardzo mięciutkie <3 Były po 15 zl



6 komentarzy:

  1. Wszystko jest takie śliczne. Ciągle zachwycam się Twoim pokojem. Jest świetny. Masz dobru gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzesła są świetne. Podoba mi się kolorystyka :) klasyczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladaja te krzesełka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie urządzony pokój, w dodatku w moich ulubionych kolorach. Krzesła świetne w nowoczesnym designie.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te krzesła. Uwielbiam biel w pokojach :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biało i minimalistycznie! Bardzo mi się podoba ♥
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń