wtorek, 3 kwietnia 2018

#205 outfit

Cześć Wam! Wreszcie pojawia się słoneczko i powolutku robi ciepło. Za wiosną się naprawdę stęskniłam, wiec jak najbardziej jej wyczekuję... zwłaszcza towarzyszących jej; śpiewu ptaszków, czytania książek na polu, wycieczek rowerowych itp.. jestem ciekawa czy Wy też nie mozecie się jej doczekać? jeśli tak, to dlaczego? ;-) Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam!

Jakiś czas temu miałam kolejną osiemnastkę. Problemem okazał się strój.. a raczej jego brak :P
Od kiedy pamiętam, zawsze wolałam ubierać spodnie- sukienki blee. Ostatnimi czasy się to zmieniło, jednak niestety nie przybyło mi sukienek 'imprezowych'.

Na szczęście narzeczona mojego brata przywiozła mi wór ubrań! Wśród nich znajdowała się śliczna sukienka, z pięknym czarno-białym dołem w paski, który ma zakładkę. Właśnie w niej poszłam na imprezę. Sami zobaczcie i oceńcie, czy nie jest śliczna:-)






 Jak się okazało, sukienka pochodzi ze sklepu Mohito

instagram:KLIK

9 komentarzy:

  1. Ładna sukienka, bardzo do Ciebie pasuje ;)
    Też nie mogę doczekać się wiosny, kiedy będzie można już chodzić bez grubych, zimowych kurtek :)
    Mój blog-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta sukienka! Jejku, ja również nie mogę doczekać się wiosny i sesji na świeżym powietrzu :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Św ietnie wszystkie wyglądacie :) Ja bym chciała znowu mieć 18 lat:) Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka. Lubię czerń, a te paseczki dodają jej uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka 💓
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam takie odczucia jak Ty, jeśli chodzi o wiosnę. Uwielbiam ciepło. Śpiew ptaków i wycieczki rowerowe tak jak Ty! Oprócz tego stęskniłam się za spacerami po bulwarze i słuchania szumu fal.
    Oj strój często potrafi sprawić problem :D Powiem Ci, że kiedyś miałam tak samo. Spódniczki i sukienki to była dla mnie katastrofa... A teraz, co raz więcej ich kupuje! :D
    Sukienka bardzo ładna, lecz nie w moim stylu. Masz uroczy uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te balony. Ewelina super sukienka, a Wiktorii bardzo pasują takie ciemne usta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń