niedziela, 15 kwietnia 2018

#206 Nasze ootd

Hej ;)

W końcu przyszła do nas wiosna! Temperatura czasami aż szaleje, ale nie narzekam, bo bardzo lubie, gdy jest ciepło. We wtorek,  po szkole od razu wybrałysmy się na lody, a potem oczywiście na zdjęcia ;)


Mam na sobie :
- bomberke PULL&BEAR
- bluzka SINSAY
- spodnie LUMPEKS
- torebka SINSAY
- buty NEW BALANCE









OOTD Eweliny: 
- bomberka C&A
- spodnie NO NAME
- koszula LUMPEKS




Po zdjęciach natomiast udałyśmy się do naszej ulubionej restauracji. Tym razem padło na naleśnika z czekoladą. pyychoota!


Dajcie znać, jak Wy wykorzystujecie te słoneczne dni!
.


7 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz bluzeczka czerwono - biała wygląda świetnie.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestawy :D zjadłabym takiego naleśnika :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy look dla mnie rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne outfity :) Ja staram się więcej wychodzić na zewnątrz i korzystać z pięknej pogody.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ochotę na naleśniki mi zrobiłyście <3


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelinie fajnie w czarnym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. twoja bluzka w kratę jest po prostu świetna, bluzki z nadrukiem https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ też super. Z tego co wiem to oba fasony są akurat samo co modne ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń