sobota, 21 kwietnia 2018

#207 firma TOSAVE




Hej! Jakiś czas temu firma TOSAVE pozwolila nam wybrać sobie kilka rzeczy, w zamian za zrecenzowanie ich.
Chcę, abyście pamiętali, że opowiadając o nich wyrażamy swoje zdanie, piszemy szczerze co myślimy i jak jest. Zamówienie zostało wysłane 27 marca, a doszło 17 kwietnia- czas dostawy- super.
Zapraszamy do czytania i oglądania! 

Zaczniemy od moich faworytów, czyli case`ów na telefony. Ostatnim razem, gdy zamawiałam case`a na aliexpress doszedł nie ten kolor i na inny model telefonu. Tutaj nie było pomyłki ani w kolorze, ani w niczym innym. Wierzcie lub nie, ale ich jakoś jest bardzo dobra. Mój, na iphone`a 5s troszkę odstaje, dzięki czemu w razie wypadnięcia doskonale uchroni mi telefon. Fajnie go przytrzymuje. Jakość jest porównywalna do case`ów, które możecie kupić np w sklepie SINSAY.

klik
klik
klik




Wiktoria natomiast zamówiła dwa case`y na iphone`a 7. W przeciwieństwie do mnie miała ona większy wybór. Oba są bardzo ładne, jednak mimo wszystko przeźroczysty z gwiazdkami lpeiej chroni telefon. Jakość- znowu bardzo na tak.



Kolejno są dwa zegarki, całkiem inne. Mój duży, brązowy,  klasyczny. Jeżeli lubicie dosyć obszerne zegarki, to jest on dla Was. Jedynym minusem może być dość sztywny pasek, do którego można się jednak przyzwyczaić. Wiktorii natomiast jest mniejszy na bransolecie. 

klik 
klik 



Na spróbę zamówilam nożyczki do przycinania brwi. Zobaczymy, jak będą się sprawdzać i na pewno dam Wam znać:-)

klik


Pozwoliłyśmy naszej koleżance wybrać sobie jedną rzecz. Postawiła na naszyjnik z hormonem szczęścia- idealny dla osoby, która chodzi na profil medyczny! :P Daria jest z niego bardzo zadowolona. Jakość nie jest powalająca, ale całkiem przyzwoita jak na cenę około trzech złotych.

klik


Ostatnią już rzeczą jest pędzelek, który zamówiła Wiktoria. Jest on bardzo miękki. Grubsza strona idealnie nada się do blendowania, natomiast mniejsza- do nakładania cieni błyszczących na mokro.

klik


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne case'y. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie etui bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Etui mi się mega podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba znów zaczne ładniej ubierac mój telefon ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Case z gwiazdami to moja nowa miłość. Wszystkie rzeczy biorąc pod uwagę niską cenę są naprawdę świetne. Mam nadzieję, że w przyszłości zobaczę u was więcej rzeczy z tej firmy, a może sama coś zamówię. Jestem ciekawa tych nożyczek i czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja nozyczek musi być. Ciekawe czy poradzą sobie tak samo dobrze z tekturą jak papierem.

      Usuń
    2. chyba raczej nie będę sprawdzała! :DDD

      Usuń
  6. Ale skarby! No przepiękne drobiazgi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie etui są świetne :) Zainteresowały mnie też te nożyczki do brwi. Koniecznie daj znać, jak się sprawdziły.
    Pozdrawiam ;)
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super rzeczy. Mam nadzieję, że takie posty będą pojawiały się częściej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te etui sa swietne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne case'y. Ja mam samsunga i trochę ciężko mi znaleźć ładnego case na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te obudowy na telefon są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń