piątek, 4 maja 2018

#208 Jestem pełnoletnia!

Hej!
Jestem w szoku, jak ten czas szybko leci... przecież jeszcze niedawno byłam małym dzieckiem,które nic nie rozumiało, które nie miało żadnych problemów. Wiek to tylko liczba, ale prawda  jest taka , ze powoli zaczyna się „dorosłe” życie, podejmowanie coraz ważniejszych decyzji. Wydaje mi się, ze od zawsze byłam osoba w miarę odpowiedzialna, ale przyznam się, ze trochę mnie to przerażało. Teraz mając te 18 lat, uważam, ze to nic strasznego, a co lepsze nie czuje różnicy.
Oczywiście robiłam mini imprezę urodzinowa dla swoich znajomych i chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami.














6 komentarzy:

  1. Teraz czas będzie płynął jeszcze szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi czas najszybciej zaczął lecieć po 20 ;)
    Wszystkiego Najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sukienka. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądałaś w dniu swoich urodzin! :) Spóźnione wszystkiego najlepszego ;) Ja dorosła się poczułam dopiero po 20-stce ;p

    OdpowiedzUsuń