niedziela, 13 maja 2018

#209 słoneczny dzień

Już jakiś czas temu pojawiło się u nas słoneczko. Podobno takie temperatury w tym okresie nie występowały od 2000 roku. Staram się korzystać z tej pogody, choć niestety nie robię tego na 100%. Znacznie przyczynia się do tego brak wolnego czasu. Natomiast do spacerów motywują mnie moje dwa, cudowne psy. Megi- suczka, uwielbia aportować, więc nie chcąc odebrać jej tej przyjemności, często z nimi 'podróżuję' i w terenie rzucam (zazwyczaj) patyk. 

Wracając ze szkoły i korzystajac z pogody Wiktoria zrobiła mi kilka zdjęć.


mam na sobie:
bluzka: wyłapana w lumpeksie
spódnica: new yorker
kurtka: lumpeks

 



13 komentarzy:

  1. Oh Ewela jaka z Ciebie modelka! <3
    Pozdrawiam cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Rewelacyjna ta kurteczka. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, sama bym coś takiego założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Midi spódnice https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi zawsze pasują do wszystkiego! :D A do pasiastej bluzki to już na 100% bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak spacerek. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, taka na wiele wyjść ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie koszulki w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta kurteczka :) 💖 Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.aliviastyle.blogspot.com 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz. W second handach można wyłapać super perełki :)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna kurtka, duży plus za jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń