środa, 23 maja 2018

#210 Moje prezenty 18 !

Chciałabym pokazać Wam moje prezenty, które dostałam na 18 urodziny. Nie ma to na celu chwalenia sie, ale sama lubię czytac takie posty, które moga byc inspiracją ;)

Ogólnie to postanowiłam ułatwić sprawę i stworzyłam "liste" co chciałabym dostać. Każdy z moich znajomych miał pewność, że ucieszę sie z prezentu i będzie dla mnie przydatny. Od rodziny dostałam pieniądze, które przeznaczyłam na zakup nowego telefonu.

Oto moje prezenty:



















Jeszcze raz wszystkim dziękuje <3

8 komentarzy:

  1. Wszystkie prezenty są cudowne. Torebka jest prześliczna, sama chętnie taką kupię. Z jakiego jest sklepu? Pozdrwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sobotę moja 18. Nie mogę się doczekać. Torebka genialna. Czy to Pinko?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne prezenty! Szczególnie torebka i biżuteria <3
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty, zegarek z tym napisem szczególnie przypadł mi do gustu !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczyłam się torebką, jest w takim ślicznym kolorze *-*
    Pozdrawiam mój blog

    OdpowiedzUsuń