środa, 21 października 2015

#17 Lg l bello

Hej :) Dzisiaj w kilku zdaniach opowiem wam o niedrogim smartfonie - Lg l bello.  Zacznijmy od tego, że pracuje na systemie operacyjnym :  Android 4.4.2 KitKat
Mam go od ponad 6 miesięcy i od tego czasu telefon zaciął mi się może raz. Ma niebanalny design. Jedną z ciekawych rzeczy są  przyciski z tyłu telefonu. Nie każdemu to pasuje, natomiast ja jestem z nich bardzo zadowolona. Jak wiadomo jest teraz faza na tzw. " sweet focie " . Dzięki tym przyciskom łatwo i bardzo komfortowo możemy robić zdjęcia :) Kolejnym plusem jest bateria, która trzyma mi 2-3,5 dni - w zależności od użytkowania. Jest to bardzo dobry czas jeżeli chodzi o smartfona.Telefon jest dość duży, jego wymiary wynoszą 138,20 x 70,60 x 10,70 mm.


Szukałam przede wszystkim telefonu z dobrym aparatem. Bello ma 8 Mpx, co jest moim zdaniem super. Robi śliczne zdjęcia, jednak trochę gorzej jest przy sztucznym świetle. Z przodu ma 1 Mpx. Tutaj mogło być lepiej, natomiast i tak nie jest źle :-) Podczas rozmów dobrze słychać drugą osobę. Jedynym minusem jest obraz podczas przyblizania zdjęć. Są one zamazane, ale ja nie mam z tym problemu. :) 

Reasumując; Lg l bello to świetny smarfton w niedrogiej cenie. Dobrze śmiga, nie zacina się i co najważniejsze - ma bardzo dobry aparat. 




/Ewelina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz