wtorek, 20 października 2015

#16 WYNALAZEK MIESIĄCA

Hej! Ostatnio zdecydowałam się na zmianę suszarki do włosów, gdyż była ona dość stara a co najważniejsze dla mnie niestety nie posiadała opcji zimnego nawiewu. Jak dobrze wiemy susząc włosy niszczy się je , ale jeśli będziemy suszyć letnim/zimnym nawiewem do zmniejszamy ryzyko niszczenia. 

Strzałem w 10 był zakup suszarki Remington Pro-Air Shine D5215. Kupiłam ją w sklepie Media Expert na promocji za 89.90 . Wyposażona jest w 3 ustawienia temperatury oraz 2 prędkości nawiewu. Ponadto posiada generator jonów, który uwalnia o 90% więcej jonów zapobiegając elektryzowaniu się włosów.





PODSTAWOWE INFORMACJE


Dyfuzor  TAK
Jonizacja  TAK

Kod producenta PRO-AIR SHINE D5215

Kolor CZARNY

Moc 2300W

Zimne powietrze TAK



Podsumowując : jestem bardzo zadowolona z jej użytkowania , spełnia wszystkie obietnice producenta.Włosy są szybciej wysuszone, gładsze w dotyku i się nie puszą. POLECAM!
/Victoria


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz