piątek, 23 października 2015

#18 TAG - Poznaj mnie lepiej

Cześć Wszystkim!
Piszę bloga już jakiś czas z przerwami ,bo z przerwami ,ale doszłam do wniosku że może fajnie by było opowiedzieć o sobie trochę więcej.W moim zamyśle jest odpowiedzieć na kilka prostych i podstawowych pytań abyście mogli poznać mnie lepiej. Znalazłam kilka Tag-ów , wybrałam pytania i teraz chętnie na nie odpowiem .
1.Jak masz na imię?
Wiktoria
2.Ile masz lat?
15
3.Twój ulubiony kolor?
Obecnie uwielbiam czerń , biel i szarość <3
4.Twoje hobby to ...
Czytanie książek
5.Masz rodzeństwo ?
Tak , młodsze , brata i siostrę



6.Jaka jest twoja ulubiona część garderoby?

W tej porze roku cieplutkie sweterki.
7.Jaki jest twój ulubiony sklep?
House, New Yorker
8.O której zazwyczaj wstajesz/kładziesz się spać?
Wstaję o ok.6:15 gdy trzeba iść do szkoły (w dni wolne od szkoły o ok.9-10).Staram się kłaść jak najszybciej, najczęściej to ok.22 .
9.Masz tatuaż?
Nie , ale w przyszłości bardzo chciałabym.
10.Piercing ?
Masz trzy kolczyki w jednym uchu.
11.Czy jesteś w związku?
Nie.
12.Mieszkasz w domu czy mieszkaniu?
Mieszkam w domu w pięknej miejscowości ;)

I na tym chciałabym zakończyć tego posta. W przyszłości może dowiedzie się czegoś więcej o mnie.

Pozdrawiam
/Victoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz