poniedziałek, 26 października 2015

#19 Kosmetyki z Ameryki


Hello :) Dzisiaj przychodzę do was z haul`em ze sklepu internetowego kosmetykizameryki :) 
Zacznijmy od tego, że jestem typem niemalujacym się, a jeżeli juz, to tylko troszke :) 
Uważam, że jestem po prostu na to za młoda i nie mam zamiaru niszczyć sobie cery.
Dzisiaj pokażę wam kilka rzeczy pielęgnacyjnych i nie tylko :) 

Zacznijmy od Oleju kokosowego .
Jest on przeznaczony m.in do pielęgnacji włosów. Ja sama jeszcze go nie używałam, natomiast
udałam się po opinię do moich koleżanek, które już go testowały. Większosć osób powiedziała, że czyni on włosy suchymi - ja wam dam znać dopiero za  około miesiac co i jak z nim. Natomiast jest on o tyle fajnym produktem, że można go stosować również w przemyśle spożywczym, zamiast zwykłego oleju i jako balsam. Także nawet jeżeli nie przypasuje wam on do włosów to macie jeszcze jego inne zastosowania :) W tej cenie myślę, że się bardzo opłaca :)  

cena: 8,49 zł
ilość: 250ml






Dalej zamówiłam dwa peelingi : jeden i drugi
Peeling, jak peeling. Po jego użyciu skóra staje się bardziej świeża , ożywiona. Ja natomiast polecam bardziej zainwestować w większy i bardziej wydajny produkt. Te peelingi mogą się dobrze sprawdzic w czasie wakacji, żeby nie targać duzego pojemniczka to pojedyncze opakowanie jak najbardziej :) 





Kolejny peeling, tym razem do ciała. Ma przepiękny zapach, co jest zdecydowanie plusem. Nie utrzymuje się on jednak dlugo. Nie jest go jakoś dużo, ale wystarcza na kilka użyć :) 



Ostatnią rzeczą, która najbardziej mnie cieszy, to pędzelek do nakładania maseczek. Jest on duży, przez co szybciej idzie nam nakładanie. Ten, który ja zamówiłam jest już niedostępny, wiec nie podam wam do niego linka :(
Ale załączam wam zdjęcie:



/ Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz