poniedziałek, 1 lutego 2016

#66 Photo Diary

Hej :) 

Zaczynamy serię Photo Diary !


Od pewnego czasu zastanawiałam się nad tego typu postami. Zauważyłam, że staje się już to dość popularne,wiec pomyślałam czemu nie ?

Jeśli nie wiedzie o co chodzi to Wam oczywiście to wyjaśnię.
Polega to na tym , że co tydzień (jeśli będzie to możliwe) będę publikować tutaj pamiętnik w zdjęciach z całego tygodnia. Będą to większości zdjęcia z telefonu, ale mam nadzieje, że się Wam spodobają. 


Bałwan. Zrobiony wtedy jak jeszcze był snieg ;)













Planowanie tygodnia 



Bardzo polecam! Teraz czytam już 2 część ;)


Nauczone w niecałe 3 dni ;)
 (siostra)



Piszcie w komentarzach czy taki pomysl sie Wam podoba? Jestem bardzo ciekawa ;)

Pozdrawiam
/Victoria

18 komentarzy:

  1. bardzo fajny post !
    pytałaś o wspólną obserwacje (ja już obserwuje)
    paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba pomysł na tę serię. Zazdroszczę pobytu na lodowisku, ja nigdy nie miałam do tego okazji. /K
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o wspólną obserwację - zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki kociak <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię takie posty - są luźniejsze i czasem fajnie przeglądnąć zdjęcia niż czytać jakieś poważne posty więc jestem na tak bo jest pozytywnie :)
    dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow mnie się bardzo podobają takie posty bo fajnie jest pooglądać :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł (:
    Obserwuje (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! :) Bardzo lubię takie luźniejsze posty. Są jak najbardziej na plus. Jaki piękny kotek <3
    Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A może by tak jeszcze jeden post o księżnej Kate? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń