sobota, 23 stycznia 2016

#62 DENKO

Cześć! 


Do głowy wpadł mi pomysł, że co pewien czas będę dodawać post o tym co udało mi się zużyć. Będzie to w pewnym stopniu recenzja, moja opinia na temat danego produktu. Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba. Nie wiem jak to się stało, ale tym razem większość to moi stali ulubieńcy.
 A zatem przechodzę do rzeczy:
1. Jako pierwszy przedstawię Wam szampon do włosów. Pewnie już słyszeliście o nim na naszych blogu.
Mogę go Wam szczerzę polecić. To było już moje ok. czwarte opakowanie, co potwierdza, że jak na razie jest to dla mnie szampon nr 1. Jego celem jest dodanie gęstości włosom. Rzeczywiście w jakimś stopniu to robi, ale u mnie ciężko dodać gęstości. Bardzo z tym walczę, lecz moje włosy po jakimś czasie i tak są przyklapnięte. Kremowa konsystencja. Dobrze się pieni i łatwo spłukuje. Dobrze oczyszcza, nie podrażnia, nie plącze, nie podrażnia i nie wywołuje łupieżu.


2. Żel pod prysznic Dove



Purely Pampering Shea Butter & Warm Vanilla
Tutaj muszę Wam powiedzieć, że jego zapach mi się nie podobał. Jak dla mnie za mdły. Pomijając to, robił to co każdy żel robić powinien: dobrze mył i nawilżał.

3. Krem BB Under Twenty.
Jest to mój ulubiony krem BB. Mam już następnie opakowanie w zapasie. Nie potrzebuję dużego krycia, chcę, aby wyrównywał koloryt skóry. Świetnie się sprawdza w przypadku suchej skóry. Długo utrzymuję się na cerze. Wiem też, że nie u wszystkich się sprawdza. U Eweliny powoduje wypryski, także radzę wypróbować najpierw u kogoś i zobaczyć jak skóra reaguje.

4. Krem do twarzy Ziaja
Znalazł się on u mnie w ulubieńcach.LINK. Dodam jedynie, że jest to już moje 2 opakowanie, a zakupiłam już kolenie. Świetny jest !

5. Woda toaletowa Perceive
Jest to mniejsza wersja (30ml). Teraz w katalogu Avon możecie już kupić 100 ml. Zapach jest kobiecy, uniwersalny, lekko słodki. Moim zdaniem lepiej się sprawdzi zimą, ale latem kiedy sa upały daje naprawdę fajne odświeżenie. Trwałość bardzo dobra, u mnie utrzymuje się cały dzień.

6. Tusz do rzęs SuperShock.
Recenzje tego produktu znajdziecie tutaj : LINK

Tak się przedstawia moje pierwsze denko. Oczywiście rzeczy było o wiele więcej, ale zdążyłam je już wyrzucić. W przyszłości będę starała się składać je w jedno miejsce i potem recenzować.

Pozdrawiam
/Victoria





40 komentarzy:

  1. Krem BB mnie zaciekawił bo jeszcze go nie miałam a bardzo lubię używać te kremy na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie on sie nadaje tak na co dzień, gdyż nie ma rewelacyjnego krycia :)

      Usuń
  2. Używałam kiedys odzywek Elseve, jeszcze mam jedną w zapasie ale od kąd używam Kallosa to nie zamieniam go na nic innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odzywki jeszcze z tej firmy nie miałam. Teraz też używam z Kallosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten szampon i też byłam zadowolona, teraz używam Nivea :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z Nivea żaden sie nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę , że używamy podobnych kosmetyków :) .
    Poklikasz pod zdjęciami w link z kurtką ? :) Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dove kokosowy <3 ahhh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię denka :D bo tak na prawdę dopiero po całym opakowaniu produktu można ocenić go w 100 procentach :)
    te perfumy wydają mi się fajne :p Co do szamponu to mi elsev się zbyt nie sprawdza, bo plącze mi włosy :/
    lubię ziaję i to bardzo :D rozejrzę się za tym kremem :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując ten krem za ok.3zł nie spodziewałam sie takich rezultatów

      Usuń
  9. Słyszałam o tych perfumach, chyba się skusze. Obserwujemy? http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten szampon :3

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie szampon z L'oreal. Mam straszny problem z przyklapniętymi i cienkimi włosami. Może skuszę się żeby go wypróbować ;3
    Obserwujemy?
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. :)
    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam żel pod prysznic i ma cudowny zapach :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł :)
    Pewnie,że wspólna obs ;)
    Zacznij <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe denko ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ziaja bardzo ciekawe produkty ma :) Buziaki!:*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tych kosmetyków ale zainteresowałaś mnie kremem z Ziaji, ponieważ ogólnie bardzo lubię tę firmę. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne to denko
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post :) Moze wspólna obserwacja ? http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń