czwartek, 3 grudnia 2015

#38 Ulubiency miesiaca

Cześć!
Listopad już się skończył, wiec czas na ulubieńców. Nie wiem jak Wam, ale mi ten miesiąc mega szybko minął.W sumie cieszę się z tego, gdyż nie mogę doczekać się świąt.
Bez długiego wstępu, przejdę do rzeczy:

Dlatego, iż skończył mi się krem do twarzy z Avon, musiałam zakupić sobie nowy. Tym razem trafiło na krem z Ziaji.

Jak na razie świetnie mi się sprawdza.Szybko się wchłania, a skóra po nim jest dokładnie nawilżona.Ciekawym plusem dla niego jest to, że posiada naturalny skład.Kosztuje zaledwie ok.4 zł.



W tej porze bardzo przydatne jest nawilżane i ochrona ust. Często pod wpływem niskich temperatur i silnego wiatru nasze usta pękają.Aby zapobiec temu używam produktu, który już dawno dostałam. Jest to lip butter Coconut z Nivea. Nie dość, że pięknie pachnie to jeszcze wspaniale nawilża.Cena ok.8 zł



Wspominała już Ewelina, że byłyśmy w kinie na ostatniej części "Igrzysk Śmierci". Tutaj macie jej zdanie na ten temat :KLIK. Moje jest w zasadzie bardzo podobne. Bardzo podobały mi się efekty specjalne.Moim zdanie film należy do gatunku, który bardzo trzyma w napięciu.Oczywiście uważam,że książka jest lepsza, gdyż jest w niej więcej zawartych wiadomości. Nie mniej jednak polecam także film.


Zapewne słyszeliście już nową piosenkę Adele - Hello KLIK.

Myślę, że tu za wiele nie trzeba pisać, jednym słowem zakochałam się. Być może kiedyś mi się znudzi, ale mam nadzieję, że o niej nie zapomnę i będę wracać do słuchania jej.

A Wy co sądzicie ?

Pozdrawiam
/Victoria

15 komentarzy:

  1. Igrzyska ^^ Jeszcze nie byłam, ale planuje. Nominuje Cię do Liebster Blog Award. Więcej info u mnie w najnowszym poście.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację. Postaram się zrobić jak najszybciej ;)

      Usuń
  2. Igrzyska są świetne , byłam na tym filmie <3 .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie dla mojej cery :) ziaja ma bardzo fajne produkty
    Obserwuję ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam,że te masełka są dobre. Kocham IŚ, byłam na premierze. Oczywiście książkę też czytałam. A ja jestem z #teamPeeta ;) Najgorsze było jak Finnick...;-;.
    Pytałaś o wspólną obs, zaczęłam i czekam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również szybko minął listopad. Świetni ulubieńcy, lubię ten krem do twarzy z Ziaji. :) Ooo Igrzyska, jeszcze mnie na nich nie było chociaż nie mogę się doczekać zakończenia filmu. Co powiecie na wspólną obserwację? :) Ja już to zrobiłam, zapraszam do mnie.
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Adele <3 Hello.. it's me .......
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was wondering if after all these years you’d like to meet... :D

      Usuń
  7. Bardzo lubię masła do ust z Nivea :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Adele, a Hello jest fantastyczną piosenką.
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń