sobota, 5 grudnia 2015

#39 Uwieeeeelbiam świeta ♥

Zapalona świeczka, wosk, dobry familijny film - to wszystko kojarzy mi się ze świętami. Za te wszystkie rzeczy je lubię. Do szczęścia potrzeba mi już tylko śniegu. No bo czym jest zima bez sanek, nart, bez lepienia bałwana, budowania iglo, rzucania się śnieżkami?! Mam 15 lat i ani trochę nie uważam, że jestem na to " za stara " czy coś takiego. Raz się żyje i trzeba to życie dobrze wykorzystać.
 Kolejna sprawa to rodzina . W ciągu roku każdy jest zabiegany, ma swoje sprawy na głowie, obowiązki. Czasami brakuje czasu na zwykłą rozmowę ... Święta to czas, kiedy wszyscy stopujemy. Na bok idą wszystkie sprawy i liczy się tylko rodzina. 


Tak więc zachęcam również was, abyście na czas okresu świątecznego zrezygnowali trochę z internetu, gier i spędzili czas z najbliższymi. Warto także chwilę zastanowić się na ludźmi, którzy nie mają rodziny, domu - podczas gdy pada śnieg i jest bardzo zimno, oni śpią pod mostami. Zróbmy też coś dla nich. Liczy się zwykły gest. Zamiast dawać im pieniądze - które niewiadomo na co pójdą - kupmy im bułkę, picie, czy cokolwiek innego. 



PS Mam nadzieję, że szybko spadnie śnieg :D  

 
Mała ja ^^

16 komentarzy:

  1. ja mam 22, a nie sadze ze jestem za stara na rzucanie śnieżkami :D
    p.s. słodka mała ty ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam klimat świąt :) Ciekawy post :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodziak ! Ja tak nie czuję tych świąt ... Robię pierniki, słucham muzyki z Listów do M., a tu za oknem zero śniegu :(
    Zapraszam na nowy post http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wlasnie nadzieję, że jeszcze spadnie! :-)

      Usuń
  4. Super post :D Padła propozycja obserwacji :) A więc z przyjemnością obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieg tak tydzień przed świętami, w święta i tydzień po świętach. Potem jak dla mnie może go nie być :)

    Obserwujemy? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam święta:) już się nie mogę doczekać:)
    obserwujemy?
    buziaki:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń