czwartek, 5 listopada 2015

#24 TOP 5 PRODUKTOW Z AVON

Hej !
Jako , że moja mama jest konsultantką Avon przez wiele lat, dużo rzeczy już przetestowałam i mogę już śmiało stwierdzić która rzecz jest ok i także , która niestety się u mnie nie sprawdza. Przedstawię Wam moje TOP 5 produktów stale zamawianych (kolejność losowa)

1.Tusz do rzęs SuperShock. Jego regularna cena wynosi ok.36 zł , lecz często jest na promocji , zazwyczaj udaje mi się go kupić za ok.20 zł. Ma silikonową szczoteczkę , co nie każdemu odpowiada, ale dzięki niej można mieć mega "rozczesane rzęsy".  Jednym zdaniem robi to co tusz powinien. LINK


2.Bardzo dużą popularnością cieszą się lakiery Gel Finish 2 in 1 Nail Expert. Daje on efekt żelowego manicure.Cena 15 zł/12 ml, na promocji za ok. 10 zł. Posiada szeroką gamę kolorów. Długo trzyma się na paznokciach , nie odpryskuję się i jest łatwo zmywalny.Potrzeba jedynie jedna warstwa aby pokryć cały paznokieć . Dla mnie 10/10. LINK  


3.Ciekawym produktem jest błyszczyk powiększający usta.Myślę, że fajne jest w nim to , że w chwili założenia mrowi nasze usta , sprawiając przyjemne ochłodzenie. Rzeczywiście usta sprawiają wrażenie powiększonych. Zazwyczaj kosztuje 12,99 . LINK


4.Lubię zamawiać kremy do rąk, a najbardziej te z serii "Care". Ich cena jest bardzo niska bo zaledwie 4,99 . Wypróbowałam już wszystkie i mogę powiedzieć, że najbardziej polubiłam się z kremem Regenerująco-odżywczym z masłem kakaowym i witaminą C. Ma obłędny zapach.LINK


5.Równie dobre są maseczki z serii Planet Spa. U mnie najlepiej się sprawdzają : oczyszczająca błotna i  rewitalizująca. Cena na promocji wynosi 9,99.Niektóre z nich po wyschnięciu ściągamy jak plaster.Naprawdę szczerze polecam.LINK


W tym poście to by było na tyle. W przyszłości postaram się prowadzić tą serie TOP.Niedługo kolejne 5 produktów.
/Victoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz