piątek, 30 października 2015

#21 My book collection cz.2

Hej :) Dzisiaj kontynuacja ostatniej części 
" My book collection ". Nie przedłużając, zaczniemy od książki "Chwile, których nie znamy. Opowieść o Marku Grechucie" .
 Dlaczego w ogóle kupiłam tę książkę ? 
Odpowiedź jest prosta. Uwielbiam pana Marka za muzykę, którą tworzył, za jego głos i za to, że pomimo choroby nie poddawał się i spełniał marzenia. Jego postać mnie zafascynowała, tak więc chciałam dowiedzieć się o nim czegoś więcej. 
Jakie są moje wrażenia? Ksiażka mocno mnie rozczarowała. Większość rzeczy na temat pana Marka wiedziałam. Dodatkowo informacje ciągle się powtarzają przez co staje się to po prostu nudne i monotonne. Moim zdaniem zamiast kupować tę książkę możemy przeczytać co nieco informacji na internecie z dobrego źródła . 5/10 KLIK   



Piosenka







Dalej znany wiekszosci osób " Mały Książe" . Jest to książka, którą się szybko czyta. Nie tylko dzięki temu, że jest krótka, ale jest po prostu bardzo " lekka " . Dawno temu próbowałam ja czytać, ale po prostu mnie nudziła, więc odlożyłam. Po kilku latach zabrałam się znowu za nią i powiem wam, że mam co do niej inne odczucia. Przede wszystkim ma ona bardzo mądre cytaty, które możemy przenieść do naszego życia. Dzięki niej uświadamiamy sobie co jest tak naprawę ważne w życiu. Polecam każdemu :)) 9/10 KLIK

Pozdrawiam/ Ewelina :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz