niedziela, 1 listopada 2015

#22 AUTUMN - ULUBIONE RZECZY

CZEŚĆ!

Tak jak Wam obiecałam dzisiaj przedstawię moje ulubione rzeczy jesieni. Od razu przejdę do wymieniania.


 Numer 1

To zdecydowanie ogromny szal , którym owijam się dookoła szyi. Jest bardzo ciepły. Marka "no name" cena ok.20 zł


Numer 2 

Będzie to herbata malinowa z dzika różą w moim kochanym kubku "I love Black" z Pepco za ok.5 zł.

Numer 3 

Buty , które zawsze mi się podobały aż w końcu tej jesieni postanowiłam sobie zakupić. Są to czarne sztyblety na słupku. Zamówiłam na KupButy.com za ok.80 zł. UWIELBIAM <3

Numer 4 

Zdecydowałam że na czwartym miejscu będzie sweter czarno biały . Kupiłam go w Kik'u za ok.40 zł. Jest bardzo cieplutki i milutki.

Numer 5

Perfuma z Avon "Sensuelle" EDP. Nuty zapachowe: bergamotka , gardenia tahitańska , drewno kaszmirowe. Cena ok. 70zł / 50 ml

Numer 6

Na koniec przedstawiam wam lakier do paznokci. Jest on na ostatnim miejscu , gdyż chodząc do szkoły nie mogę mieć pomalowanych paznokci. Uwielbiam mieć pomalowane , więc w weekendy staram się malować. Teraz na moich paznokciach króluje lakier z Be Beauty. Cena ok.5 zł
/Victoria

2 komentarze:

  1. Te buty są cudowne. Ja również od dawna zastanawiałam się nad ich zakupem lecz niestety ciągle to odkładam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także długo zwlekałam , a teraz cieszę się że dokonałam tego zakupu ;) Bardzooo wygodne.POLECAM! <3
    /Victoria

    OdpowiedzUsuń