środa, 16 grudnia 2015

#44 Recenzja "Girl Online w trasie"

Hej :)


"Girl Online" była książką, którą pochłonęłam w bardzo krótkim czasie. Gdy tylko dowiedziałam się o kontynuacji od razu zapragnęłam ją przeczytać. "Girl Online w trasie" nie zawiodła mnie. Kolejny raz dostałam to, czego oczekiwałam - lekką, przyjemną lekturę. Mimo, że książka nie porusza bardzo ważnych problemów współczesnego świata, pokazuję jak ważna jest w życiu miłość i akceptacja. 

Jeśli polubiliście "Girl Online", szczególnie nie muszę Was namawiać, abyście sięgnęli po kontynuację. Rzekomo jest skierowana dla nastolatków, jednak myślę, że i starsi odbiorcy będą zadowoleni. Bo któż z nas nie chciałby poczytać o prawdziwej przyjaźni ?

Szesnastoletnia Penny po skończeniu egzaminów postanawia wyruszyć w trasę koncertową wraz z Noah. Dziewczyna wprost nie posiada się ze szczęścia, że nareszcie spędzi ze swoim fantastycznym rockandrollowym chłopakiem mnóstwo czasu.
Jednak jest wyobrażenia daleko odbiegają od rzeczywistości. Noah jest staje zajęty i nie wywiązuję się z obietnic danych Penny. Mimo wytrwałości zaczyna mieć tego dość. Niestety nastąpiła przykra sytuacja, gdzie Blake - przyjaciel jej chłopaka będący w nietrzeźwym stanie próbował pocałować Penny. O wszystkim dowiaduje się Noah, a co dziwne od Blake, tylko że podaje mu nieprawdziwą wersję. Przez takie wydarzenie para kłóci się ze sobą. Nieszczęśliwa Penny całą zaistniałą sytuację opowiada Elliotowi, który rozstał się ze swoim chłopakiem Alexem. Miłość Noah i Penny zostanie wystawiona na wielką prośbę, ale czy ją przetrwa ? Czy Penny dane będzie wspierać swojego chłopaka w dalszej karierze, czy może jednak ich drogi się rozejdą ? 
Przekonajcie się sami !



Pozdrawiam
/Victoria

19 komentarzy:

  1. Świetna recenzja, zachęciłaś mnie. Chyba kupię sobie tę książkę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna recenzja!!! Do tego bardzo fajnie piszesz, łatwo i miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Zoe ! Muszę koniecznie przeczytać :)
    Zapraszam na nowy post http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś ta książka mnie nie zaciekawiła , ale fajnie ,że masz takie książki które lubisz czytać :)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z informacjami na temat tej książki, nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że akurat u nas usłyszałaś o niej ;*

      Usuń
  6. Będę musiała przeczytać, świetnie że ja polecasz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej, ale widzę,że zaplątane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie dużo osob poleca tą książkę i chyba ją kupię! Super post :)


    mój blog KLIK - zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo słychać o tej książce, bd musiała ją zakupić :)
    Czarnakawaa.blogspot.com ---> Zapraszam! ☕

    OdpowiedzUsuń
  10. W wakacje czytałam Girl Online i jeszcze nigdy nie przeczytałam tak szybko żadnej ksiażki. Mega mi się podobała, a teraz jestem na 4 rozdziale 2 części, już mi się podoba:)

    Obserwuję, zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tą tez przeczytasz bardzo szybko <3

      Usuń