czwartek, 26 października 2017

#187 Black dress

Niejednokrotnie pisałam, że bardzo lubię całą aurę jesienną. Jestem specyficzną osobą, bo nie przeszkadza mi nawet towarzyszący jej deszcz, czy temperatura. Mimo tego, że w tym czasie nie jest za ciepło, to bardzo lubię chodzić wtedy w sukienkach, czy spódnicach.



Tutaj nie wykaże się oryginalnością, ale uwielbiam wtenczas spacerować po lesie. Te piękne kolory liści.. nic, tylko podziwiać i .. robić zdjęcia. Niestety, mój "telefonowy aparat" nie jest zbyt dobry (co możecie stwierdzić po zdjęciach), to mnie jednak nie zniechęca!



Być może uda mi się w niedalekiej przyszłości zakupić telefon z o wiele lepszym aparatem! Mam nadzieję, że tak się stanie i oglądanie moich zdjęć będzie sprawiało Wam większą przyjemność. Do następnego posta!


4 komentarze: