środa, 9 grudnia 2015

#41 Muzyka tygodnia

Hej :-) Ostatnie dni były dla mnie dosyć intensywne, miałam bardzo mało czasu dla siebie. Większość z was pewnie wie, jak to jest przyjść padniętym do domu, położyć się i właczyć jakąś spokojną, fajną nutkę. Natychmiast odpływamy. Tak też było ze mną. Po raz kolejny przedstawie wam liste piosenek, tym razem bardziej spokojnych :)


Zna ktoś może Mike Oldfield? Nie spotkalam się jeszcze, aby ktoś z moich znajomych kojarzył tego pana - a szkoda. Jest to wybitny, brytyjski gitarzysta, muzyk. Rzekłabym nawet, że wirtuoz. Dla mnie jest on wielką inspiracją. Niżej znajdziecie kilka jego piosenek. Zachęcam do słuchania. I koniecznie napiszcie mi, co o nim sądzicie




Podawajcie w komentarzach również wasze ulubione piosenki, a nuż coś mi się spodoba! !




 
 


Moonlight Shadow - jedna z moich ulubionych


Pozdrawiam

/Ewelina

22 komentarze:

  1. fajne piosenki
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie znam :c
    ale teraz po przesłuchaniu piosenkę uważam, że ma naprawdę super piosenki i talent :)
    Ja na co dzień słucham raczej rapu : Sobota, Kuban itp :)
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne piosenki zaraz sb posłucham je z przyjemnością:) ja już obserwuje i liczę że ty też to zrobisz;)
    agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. to poznałaś :D Mam nadzieje, ze któraś z nich Ci się spodobała :)

      Usuń
  5. Ciekawy post :)


    ~~ www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Renegades kocham <3 odkąd usłyszałam pierwszy raz w reklamie :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiac usłyszałam ją niedawno i od razu wpadło w ucho;-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Świetna notka! Obserwuję <3 Rewanż?
    porcelanowycukier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie słyszałam o tym muzyku, ale widzę że jednak gust mamy podobny Beyonce, Sam Smith i inni <3 Jednak moim faworytem jest Smith i jego nowa piosenka do Bonda :) Btw, oglądałyście nową część? Świetna jest, polecam!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) Buziaki, www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie oglądałyśmy :( To prawda, Sam ma świetny głos:-)

      Pozdrawiamy! ;-)

      Usuń
  9. Mike Oldfield <3 pewnie że znam ;). "Moonlight shadow" nawet gram na gitarze :).
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gram :D Cieszę się, że ktoś go zna!
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  10. Bardzo fajne piosenki lubisz :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń