niedziela, 27 grudnia 2015

#49 LBA

Hej, już drugi raz zostałyśmy nominowane do LBA. Wiktoria w TYM poście wytłumaczyła co to jest i na czym polega, tak więc bez zbędnego pisania przechodzę do odpowiedzi.

Nasz blog został nominowany przez http://porcelanowycukier.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award.html - dziękujemy :)


1. Jakie jest twoje największe marzenie?

W tej chwili nie mam pojęcia. Na pewno chcialabym grać bardzo dobrze na gitarze i zagrać kiedyś na koncercie z moim idolem Mike Oldfield`em

2. Co pragniesz osiągnąć w życiu?

Przede wszystkim chcę być niezależna, mieć dobrze płatną pracę, kochającego i wiernego męża <3

3. Masz jakieś zwierzątko?

Mam pieska - post o nim TUTAJ

4. Lubisz wyróżniać się z tłumu?

Zależy w jakim sensie - ale jeśli chodzi o to, o czym myślę, to nie :P

5. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

Hmmm.. ulubiona? napiszę, że Harry Potter, chociaż to film. Z bajek większość lubiłam, ale niech będą smerfy


6. Co robisz jak masz doła?

słucham muzyki, czytam książki, oglądam filmy

7. Co chciałabyś w sobie zmienić?

Tutaj nie wiem czy chodzi o cechy zewnętrzne czy wewnętrzne, ale skupię się nad charakterem. Chciałabym mieć więcej cierpliwości, żebym była mniej leniwa i aby bardziej mi się chciało uczyć.

8. Jaki jest najlepszy sposób na nudę?

film, ksiażka, gitara, oglądanie zdjęć, rower,spacer. Wlaściwie to często się nie nudzę :-) 

9. Co nakłoniło cię do prowadzenia bloga?

To jest ciekawe boo.. zdałam sobie sprawę, ze mamy dużo możliwości, już pomijam fakt, ze w internecie jest mega dużo informacji nie musimy chodzić po bibliotekach i się doszukiwać czegoś - jak to kiedyś było. Uważam, że mogę robić dużo więcej rzeczy, dużo więcej pożytecznych. Mam możliwości, więc trzeba je wykorzystywać. Reasumując, musimy dobrze wykorzystywać czas i nie marnować go. Mam jeszcze trochę "miejsca" w ciągu swojego dnia, wiec wypełniam go blogowaniem :)

10. Czego nie lubisz w ludziach?

najbardziej fałszywości i dwulicowości

11. Umiesz ładnie rysować?

Niestety jestem kompletnym beztalenciem, jeśli chodzi o rysowanie, malowanie itp. Tutaj nie wyolbrzymiam, ale mam problem nawet z narysowaniem człowieka - Wiktoria może przyznać, że mam dwie lewe ręce, jeśli o to chodzi.

Dzięki za nominacje i pytania :-)


Ja nominuję :


http://familyofcambridge.blogspot.com/

http://ispossiblee.blogspot.com
http://side-of-life.blogspot.com/

pytania:


1.Dlaczego założyłaś bloga?

2. Must have (ciuchy)
3.Boże Narodzenie vs Wielkanoc
4. Jakiej muzyki słuchasz?
5.Trzy ulubione filmy
6.Ulubiony serial
7.Czego nie może zabraknąć na wigilijnym stole?
8.Twoja ulubiona sukienka (zdjęcie)
9.Chodzisz na pasterkę?
10.Trzy książki, które polecasz
11.Ulubiona kolęda!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi świetne, czytało się super!! :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku dziękuję za nominację ♥
    Super się czytało, ja niestety nie mam żadnego zwierzątka :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń