środa, 23 grudnia 2015

#47 Pet tag

Hej :) Postanowiłam, że dzisiaj zrobię wam post " Pet tag " i dowiecie się czegoś wiecej o moim zwierzątku :D

1. Jak nazywa się twoje zwierzątko


Nazywa się Megi


2.Jakie to zwierze i jakiej jest rasy?


Jest to pieseł, kundelek


3.Jak długo jest z tobą?


Jest ze mną od 24 kwietnia - piątek :D Tak bardzo nie mogłam się doczekać jej przyjazdu, że aż sobie zapisałam


4.Jak dostałaś swojego zwierzaka?


Mój brat wyczaił ją gdzieś na internecie , tak to było :)


5.Co twoje zwierze lubi jeść?


Megi zachowuje się trochę jak człowiek i również preferuje " ludzkie " jedzenie :P Niezbyt lubi swoją psia karmę


6. Jakiego koloru ma sierść?


biało-brązową


7.Czy lubi kąpiel?


Nie powiem, że lubi ale daje się wykąpać i jest w miarę spokojna :-)


8.Jak na nią wołasz?


Megi, Meguś, Megusia


9. Co w niej lubisz najbardziej?


Jak już wcześniej napisałam zachowuje się ona trochę jak człowiek. Oprócz tego przychodzi, kładzie sobie głowę na mojej nodze i sie patrzy w oczy. Gdy przychodzę do domu, to baardzo się cieszy, bierze buta i wydaje dziwne odgłosy :D


10. Dodaj jej zdjecia


a więc wrzucam..


mala Megi...




tutaj ogląda TV :P




/Pozdrawia Ewelina i Megi :)

8 komentarzy:

  1. Świetny post i odpowiedzi :D Jaki kochany piecho :D !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi i cudowny piesek!
    Zapraszam do mnie na świąteczny post kochana :*
    Wesołych Świąt ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! Śliczna psinka. <3
    Nieraz kundelek jest lepszy niż rasowy. :)

    Wesołych świąt!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń