poniedziałek, 21 grudnia 2015

#46 Ubieranie choinki

Hej!

Wigilia coraz bliżej, więc czas na ubieranie choinki! <3
Uwielbiam to robić, wtedy czuję pełną magię świąt. Poprzednio zawsze preferowałam sztuczne choinki, ale od 2 lat zaczęłam mieć żywą. Był to pomysł mojej mamy. Bardzo się z tego cieszę i nie żałuję tego, co teraz jest. Ten zapach unoszący się po całym domu, jeszcze bardziej przybliża do świąt. Jestem ciekawa kiedy Wy ubieracie choinkę? U mnie w domu wypada zazwyczaj kilka dni przed Wigilią. Mówią, że powinno ubierać się właśnie w Wigilie, lecz u mnie nigdy nie ma wtedy na to czasu.
Podczas przyozdabiania choinki udało mi się zrobić kilka zdjęć.
Tak więc, zobaczcie kolejno etapami...









ps. przepraszam za jakość zdjęć
Pozdrawiam
/Victoria

13 komentarzy:

  1. Piękna! ;) ale czemu tak mało zdjęć?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam dodawać więcej,, gdyż nie zadowala mnie jakość ;)

      Usuń
  2. Piękne żywe drzewko :)) Na pewno w domu cudnie pachnie choinką
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego mój kot jest najbardziej zadowolony. Bawi sie bombkami, a ja tylko uważam żeby nie przewrócił całej choinki :D

      Usuń
  4. W Wigilię ubieram i też żywą :3
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownaaaaaa<3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń