czwartek, 31 grudnia 2015

#51 NOWY ROK!

Hej :) Korzystając z tego, że dziś sylwester pragnę wam złożyć najserdeczniejsze życzenia :) 
Przede wszystkim życzę wam tego, aby się spełnilo chociaż 50% waszych postanowień noworocznych, aby rok 2016 był jeszcze lepszy. Byście byli zdrowi, dążyli do celu i mieli motywację. Życzę wam przeczytania przynajmniej 30 książek w tym roku. Również podróże są ważne, tak więc mam nadzieję, że w tym roku zwiedzicie miasta lub inne państwa, w których dotychczas nie udało wam się być. Wszystkiego, czego sobie zażyczycie ! 


Na pewno każdy z was ma jakieś postanowienia na nowy rok, np. niejedzenie słodyczy. Mam dla was kilka kroków, które wam w tym pomogą.


1. Wszystko powoli ...
-Nie możesz rzucać ich od razu. Wszystko stopniowo i powoli. Pokusa do nich rownież będzie malała, aż po prostu przestaniesz je jeść. 

2. Motywacje...
-Jeśli masz instagrama obserwuj "fit" ludzi, umieszczają tam zdjecia swoich ciał. Mnie takie coś motywuje:)

3. Zamienniki...
- Jest wiele zamienników słodyczy. Są równie słodkie i dobre, ale zdrowe. Poklikaj w youtube i na pewno takowe znajdziesz :)

4. Uwierz w siebie!
-Wiara czyni cuda. Pokaż innym, że potrafisz i zacznij spełniać marzenia.

Mam nadzieję, że zaczerpniecie jakiejś rady. Jeśli tak, to dajcie znać. Ja was pozdrawiam i życzę udanej zabawy sylwestrowej ! <3

Pozdrawiam
/Ewelina

13 komentarzy:

  1. Udanego Sylwestra :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku, ja też sobie kilka rzeczy postanowiłam :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-) Również życzę samych pozytywnych rzeczy!

      Usuń
  4. Ja nie jem słodyczy jakoś szczególnie często, jednak nie potrafiłabym z nich zrezygnować :D
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje, że Sylwester udał Ci się w 100 % :)
    co do wspólnej obserwacji, zacznij i daj znać u mnie ;)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację mi w sumie też pomagają takie motywujące zdjęcia :D
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :D

    OdpowiedzUsuń