poniedziałek, 11 stycznia 2016

#56 TAG KSIĄŻKOWY

Hej!

Z tej strony Wiktoria. Jak zauważyliście dosyć często dodajemy recenzje różnych książek. Wynika to z tego, że czytamy ich dużo i w miarę możliwości dzielimy się z Wami wrażeniami po ich przeczytaniu. Ewelina często recenzuje fantastyczne książki, ja zaś gustuję w dramatach i romansach.




Pomyślałam, że może jak odpowiem na kilka pytań z tego Tagu dowiecie się czegoś więcej.

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?

- To zależy od książki jaką czytam. Zdarza się, że gdy mega mnie wciągnie potrafię cały dzień chodzić trzymając ją w ręce i w wolnych momentach czytać. W normalnych przypadkach czytam wieczorem.

2. Gdzie czytasz?

- Gdy bardzo zaciekawi to wszędzie gdzie się da: szkoła, dom...
Wieczorami uwielbiam w łóżku <3

3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz?

- Najlepiej jest mi na leżąco :D

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

-  Tak jak wspominałam należę do typu ludzi, którzy uwielbiają  wszelkie romansidła i dramaty. Lubię czytać książki, gdzie głównym bohaterem jest osoba chora. Płacząc nie mogę się od tego oderwać.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?

- Dostałam od św.Mikołaja "Papierowe Miasta" John Green.LINK


6. Co czytałaś ostatnio ?

- "Życie na pełnej petardzie" ks.Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka.LINK

7. Co czytasz aktualnie?

- "Papierowe Miasta" John Green. Myślę, że tej książki również pojawi się recenzja.

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?

- Nienawidzę, gdy ktoś zagina rogi książki, przecież od tego są zakładki! Gdy nie miałam zakładki to starałam się zapamiętywać stronę na jakiej skończyłam czytać. Kilka zakładek zrobiłam sobie sama, a resztę mam z Matrasa.

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?

- Niestety nie preferuję takiego rodzaju. Jestem wzrokowcem i słuchanie jest nie dla mnie, o wiele lepiej wolę czytanie. 

10. Co sądzisz o e-bookach?

- Czasami z nich korzystam, gdy nie mam możliwości zakupu owej książki. Jednak lepiej mi się czyta, gdy mam książkę w ręku i czuje zapach drukarstwa.

11. Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?

- Ciężko jest mi odpowiedzieć. Pamiętam jak mama czytała mi książki typu: Kopciuszek, Królewna Śnieżka, więc chyba to były moje ulubione.






Pozdrawiam
/Victoria

29 komentarzy:

  1. Papierowe Miasta - super książka i bardzo fajny film :DD Ok jasne że mozemy :D ja juz zaobserwowałam :D
    kochana pomozesz i klikniesz ? http://marijory.blogspot.com/2016/01/romwe-shein.html ? dziękuje z góry;!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, nie ma sprawy;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w ogóle nie lubię ani audiobooków, ani ebooków. Jakoś nie potrafię się przekonać do takiej formy książek. Muszę je trzymać w ręku i przerzucać kartki. :)
    Obserwuję i pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zrozumiem tego pytania z oślimi rogami. Jak nie ma zakładki, co za problem użyć zamiast niej innej kartki, chusteczki, no czegokolwiek. Ktoś w ogóle wpada na pomysł by niszczyć książkę w ten sposób?
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko ja tak kocham książki!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawą masz kolekcję książek *.* również uwielbiam czytać ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz zaczęłam czytać "Dotyk Julii", również jak ty wolę mieć książkę w ręku i czuć zapach druku ;p
    pozdrawiam ;*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele lepiej sie tak czyta i oczy nie bolą :D

      Usuń
  8. Ja zawsze czytam wieczorami albo podczas treningu na rowerku stacjonarnym :D Świetny wpis!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w trakcie czytania "Gwiazd naszych wina". Nie potrafię skończyć..
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie czytam może kiedyś przeczytam,
    Zgadzam się na obserwacje tulko zacznij i daj znać :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak samo jak Ty nie lubię audiobooków. Nie mogę zapamiętać niczego po nich i nie można się wczuć w fabułę książki. Fajny post oraz wygląd bloga :) Pytałaś o obserwację, zgadzam się, ale zacznij pierwsza :)
    Pozdrawiam izabelarejman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi,chętnie przeczytałabym recenzje "papierowych miast" . Polecam ksiażki Ewy Nowak:)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zapomniałam dodać że obserwuje :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag, dobrze się czyta - przynajmniej mi, wieloletniemu książkoholikami. Wiele odpowiedzi w moim przypadku mogłoby być bardzo podobnych. Ja aktualnie mam mało czasu na czytanie, bo sesja nadchodzi i ubolewam nad tym baaardzo. Aczkolwiek na półce stoi autobiografia Pawła Zagumnego, którą już kończę, a bardzo nie chcę skończyć, a zaraz po nim w kolejce Marcin Prus <3


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń