czwartek, 18 lutego 2016

#73 Dwa ulubieńcy


Hej! Dzisiaj, jak sam tytuł wskazuje przestawię Wam moje dwa ulubieńce.
Zacznijmy od szamponu. Mowa tu o head&shoulders - szampon przeciwłupieżowy z odżywką anti-andruff shampoo + conditioner,

Sprawdza się u mnie, ponieważ robi to, co od niego wymagam, czyli:
-włosy się po nim tak szybko nie przetłuszczają, jak po innych 
-całkowity brak łupieżu
-jest uczucie świeżości (dzięki mentolowi), o czym zapewnia nas producent

Powyższe czynniki powodują, że znajduje się on w moich ulubieńcach


Z szamponami mam problem, ponieważ moje włosy dosyć szybko się przetłuszczają, dlatego jestem "wybredna" co do nich. Ten jest naprawdę niezły.


Dalej jest jedwab z Joanny, sprawdza się u mnie, ponieważ:
-powoduje, że moje włosy nie puszą się tak bardzo 
-naprawdę nadaje im połysku
-są bardzo gładkie
-jak dla mnie ma ładny zapach

Sposób użycia: niewielką ilość odżywki rozprowadź na wilgotnych włosach, delikatnie wmasuj, pozostaw przez chwilę a następnie obficie spłucz.





Używaliście może coś z tych rzeczy? Jeśli tak, dajcie znać, jak sprawdziły się u Was;-) / Ewelina

23 komentarze:

  1. Używałam tego szamponu kilka lat temu, ale teraz przerzuciłam się na te do farbowanych włosów, tak samo z odżywkami! Także Pantene i Schwarzkopf to teraz moje must have jeśli chodzi o włosy.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com <--KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi sie skonczy ten jedwab, to spróbuję Twoich;-)
      Również pozdrawiam:D

      Usuń
  2. Ciekawy post. Nie używałam żadnego z nich, ale może skuszę się na szampon z head & shoulders ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba kiedyś używałam tego jedwabiu, ale już nie pamiętam dokładnie niestety ;)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam head shoulders na codzień :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu na moim blogu, można wygrać np. perfumy z playboya, pomadkę do ust... a więcej zobaczysz na moim blogu :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam jedwab ale w sprayu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon używałam i chyba do niego wrócę. A jedwab chyba pora wypróbować. :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam szamponu head shoulders, ale już nie mam problemu z łupieżem tylko z przetłuszczającymi się włosami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie działa również na przetłuszczanie się;)

      Usuń
  8. Ja też mam problem z przetłuszczaniem się włosów. Miałam kiedyś ten szampon, ale nie pamiętam, jak się sprawdzał.
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Też używam jedwab ale innej firmy i jestem z niego bardzo zadowolona!
    Osobiście polecam Tołpę :)


    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam tego produktu, jednak krótko i nie sprawdził mi się, ponieważ mam uczulenie na SLS znajdujący się w tym szamponie. Ja ze swojej strony gorąco polecam szampony insight, są naprawdę świetne!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeszcze o nim nie słyszałam. Dziękuję za polecenia, chętnie kiedyś kupię :)

      Usuń
  11. Kurcze ten szampon to taki klasyk. Bardzo dużo osób go miało, a już na pewno mogę się założyć, że wszyscy o nim słyszeli. U mnie jeszcze nie gościł i myślę, że zmienię to w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam swój szampon, który używam. Nie zmieniam go na razie. Nie lubię odżywek.
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń