środa, 24 lutego 2016

#76 Historia moich paznokci

WITAJCIE !

Dbanie i malowanie paznokci sprawia mi ogromną radość oraz przyjemność. Jeszcze 2 lata temu moje paznokcie znacząco różniły się od stanu obecnego. W dzisiejszym poście zdradzę Wam moją paznokciową historię. 



Zacznę od tego, że paznokcie zaczęłam obgryzać już jako mała dziewczynka. Nie pamiętam ile miałam dokładnie lat. Borykałam się z tym problemem przez dłuuugi czas. Gdy miałam np. trudny sprawdzian, stresującą sytuację, bądź oglądałam film, który wywołał wielkie emocje mój nawyk był silniejszy ode mnie. Nie potrafiłam go kontrolować. Wtedy bowiem mama kupiła mi w aptece specjalny preparat przeciw obryzganiu paznokci. Jego gorzki smak miał mnie zniechęcać do tego. Jednak mi wcale to nie przeszkadzało, a nawet z czasem polubiłam ten smak. Potem byłam u lekarza. On także przepisał jakiś lakier, ale ja także nie dałam mu za wygrane. I teraz pytanie, co się stało, że tak nagle przestałam obgryzać ? Nie wiem, może to, że zaczęłam wtedy dojrzewać, zazdrościłam koleżankom, że mają takie ładne długie paznokcie. Po prostu zaczęłam się tego wstydzić. Będąc na wakacjach miałam tak mało czasu, więc po prostu zapomniałam o paznokciach. Tak długo nie obgryzałam, że zdążyłam się do tego przyzwyczaić. Tylko potem nastąpił nowy problem. A mianowicie nawet, gdy nie obgryzałam, paznokcie mi w ogóle nie rosły. Zaczęłam używać wszelkich odżywek, ale żadne nie dawały rezultatów. Moim zbawieniem stała się odzywka z Eveline wtedy jeszcze 7w1. To dzięki niej moje paznokcie zaczęły rosnąć. I tak oto powoli, powoli moje paznokcie powracały do życia.
Obecnie jestem bardzo zadowolona z aktualnego wyglądu moich paznokci.Teraz staram się, żeby ich długość nie była ani za krotka ani za długa.


Dajcie znać w komentarzach, czy mieliście podobny problem do mojego? Jestem bardzo ciekawa jak go zwalczyliście.
Pozdrawiam
/Victoria


17 komentarzy:

  1. Moje natomiast rosną strasznie szybko i muszę często obcinać bo same zaczną pękać i potem okropnie wyglądać :)
    mogłabyś poklikać u mnie ?:*
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/cndirect-wishlist-sukienki-legginsy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też szybko rosną, ale obcinam je bo nie chce takich długich. Na szczęście nie łamią się czesto, chyba, ze dostanę pilka na w-f :D

      Usuń
  2. Moja paznokciowa historia przebiegała bardzo podobnie do Twojej, obgryzałam przez całe życie, dopiero półtora roku temu postanowiłam coś NAPRAWDĘ z tym zrobić (również próbowałam wcześniej lakierów itd.), więc zainwestowałam w paznokcie żelowe, których nawet jakbym się starała - nie dąłabym rady obgryźć :D Wszystko było ładnie i pięknie do czasu aż postanowiłam zabawić się w hybrydę, która poodklejała się od mojej płytki po 3 dniach zostawiając je w opłakanym stanie :( I znowu łamanie, obgryzanie, do czasu, aż również zaczęłam używać odżywkę z Eveline, która u mnie również okazała się wybawieniem. Może niekoniecznie jeżeli chodzi o szybkość wzrostu (bo zawsze rosły mi bardzo szybko), jednak jeżeli chodzi o ich trwałość i zdrowie, to nastąpiła diametralna zmiana :), co prawda teraz znowu robię żelowe, ale to z lenistwa i braku umiejętności pięknego malowania paznokci :D, jednak ta odżywka udowodniła mi, że mogę je sama zapuścić i mieć zdrowe bez inwestowania w żele czy inne wynalazki :D
    pozdrawiam! :)
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor :).
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie obgryzałam ;), ładne paznokcie.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie! Sama chciałabym mieć takie ale zawód jakiego się uczę nie pozwala na to bo zaraz się łamią i niszczą :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje rosną szybko, ale sa za to bardzo cieniutkie i łatwo się lamią :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są, zazdroszczę :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń