poniedziałek, 21 marca 2016

#87 Inspiracje urodzinowe

Hej!

Urodziny miałam 6 marca, ale dopiero teraz mogłam zrobić mini imprezę :) Postanowiłam, że kilka przysmaków, aby umilić czas. 


Pierwszym moim pomysłem jest sałatka owocowa. 




Należy pokroić owoce jakie się tylko chce i sałatka gotowa. Na pewno wszystkim będzie smakować.



Koktajl ze szpinakiem





Wcześniej bardzo zwlekałam ze zrobieniem tego, gdyż nie wiedziałam czy polubię szpinak. Niewątpliwie bardzo mi posmakował, wiec postanowiłam zrobić na urodziny i usłyszeć opinię moich koleżanek.

Wystarczy kupić szpinak, obojętnie jaki, może być zamrożony, banany, jabłka, pomarańcze i wszystko zmiksować. Czasami dodaje to tego mleko.






Miseczki czekoladowe


Tutaj zainspirowałam się filmikiem: https://www.youtube.com/watch?v=cXvlT8aicw4

Tylko, że ja wykorzystam je do lodów. Pychaa !





Pozdrawiam
/Victoria



14 komentarzy:

  1. Miseczki czekoladowe wyglądają genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sałatki owocowe, ale bym sobie teraz zjadła :) niestety jestem na uczelni Eh! A miseczki wygladaja obłędnie. Na pewno świetne urozmaicenie przyjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpinakowy koktajl musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na koktajl bym się bardzo skusiła! :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koktajl fajnie wygląda, chętnie bym spróbowała. Jednak największej ochoty narobiłaś mi na sałatkę, uwielbiam!
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tą miseczką. Nigdy się z taką nie spotkałam. Na pewno wypróbuje przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Unglaublich, aber wahr Gott ist immer groß. Nach mehreren Versionen meiner Bewerbung von der Bank, erhielt ich ein Darlehen durch diese sehr nette Dame, Mrs. Lombardi. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an ihr per E-Mail an: marilinetricha@mail.ru es Darlehen in Höhe von € 3.000 bis € 3.000.000 bis jemand in der Lage zur Rückzahlung es mit Interesse an einer niedrigen Rate von 2 bietet % nicht, dass die Nachricht zweifeln. Dies ist eine perfekte Realität. Verbreiten Sie das Wort an Freunde und Familie, die in Not sind.
    Gott segne Sie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Befinden Sie sich in einer Finanzkrise und suchen Sie Geld, um ein eigenes Unternehmen zu gründen oder Ihre Rechnungen zu bezahlen? Wir gewähren Ihnen alle Arten von Darlehen zu einem niedrigen Zinssatz von 2%. Bewerben Sie sich jetzt unter: ( paylaterloan@zoho.com ) ODER WhatsApp ( +19292227518 ).

    OdpowiedzUsuń