czwartek, 18 sierpnia 2016

#115 Back to school !

Hej!
Jako, że szkoła zbliża się wielkimi krokami wybrałam się do paru sklepów po zeszyty i przybory szkolne. Postanowiłam, że chętnie podzielę się z Wami moimi zdobyczami, bo jestem z nich nawet zadowolona. W tym roku postanowiłam pojechać do E.Leclerc'a i przy okazji wstąpiłam tez do Biedronki ;)
Nie miałam wielkich wymagań co to zeszytów, jedynie chciałam, aby były ładne, tak po prostu. Moim celem był kalendarz szkolny, którego bez problemu kupiłam w Biedronce za 19.99.



Wybrałam wzór we flamingi, gdyż jest teraz nawet popularny i tez bardzo mi się podoba. 

Przejdę do zeszytów:


Biedronka






E.Leclerc














Cen dokładnie nie pamiętam, ale nie kosztowały więcej niż 4 zł.



Przybory:




























Tak prezentują się moje zakupy szkolne! Dajcie znać w komentarzach do jakich sklepów wybieracie się przed rozpoczęciem roku szkolnego. Jestem bardzo ciekawa i może zainspirujecie mnie do kupna na następny rok ! ;)
Pozdrawiam/Victoria





15 komentarzy:

  1. haha aż mi się przypomniało jak zawsze zapominałam kupić korektora, a potem cały rok się zabierałam i nigdy nie kupiłam :D fajny post :d

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu roku szkolnego prawie zawsze gubię ołówki, nawet gdybym miała ich z 10 to i tak zabraknie ;)

      Usuń
  2. Kalendarz masz świetny! Ja sama pamiętam ile radości sprawiało mi to jak szykowałam się do szkoły :D teraz moge jedynie szykować się z rana do pracy hahaha :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to aż tyle radości nie sprawia, niestety... ;(

      Usuń
  3. Fajny kalendarz!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same wymagania co do zeszytów - mają być po prostu ładne :D A Biedronka ma naprawdę fajne wzory.
    ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zeszyty. Tak, to chyba choroba. Teraz chcę mieć też trochę tych większych - A4. I teraz się przyznam. Nigdy nie używam korektora. Dobra na początku roku szkolnego. Później nie mogę czekać aż schnie, a tych suchych w sumie nigdy nie miałam. Nie lubię skreślać. Zawsze wszystko zamazuję, ale według mnie dalej wygląda to estetycznie, choć nauczycielki mają trochę inne zdanie.
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten czarny zeszyt z Leclerca, ma trafny tekst :)

    http://my-healthy-lifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka tych samych zeszytów co ty ! ♥
    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż ♥

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń