czwartek, 25 sierpnia 2016

#116 Dziewczyna z pociągu

Dzisiaj zrecenzuję Wam książkę Paula`i Hawkins " Dziewczyna z pociągu ". Ma ona 326 stron. Szybko i łatwo się ją czyta. Na okładce widzimy krótki komentarz Kinga, który mówi, że dziewczyna z pociągu jest "znakomitym thrillerem". Myśląc, że skoro King ją polecił, to musi być ona naprawdę niesamowita, zabrałam się do czytania.


Niestety się rozczarowałam. Nie jest najgorsza, ale spodziewałam się, że będzie o wiele lepsza właśnie przez rekomendację Kinga oraz to, że  (nie wiedzieć czemu) jest tak bardzo popularna.  Lubię książki, które motywują mnie do działania, a tutaj było wręcz przeciwnie. Fabuła głównie opiera się na tym, że główna bohaterka na okrągło pije i próbuje odzyskać swojego byłego. Serio, to by było na tyle. Oczywiście każdy ma inne gusta. To jest tylko moje zdanie.
Jeżeli jednak ją czytaliście, to koniecznie napiszcie, co o niej sądzicie.

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie spełniła Twoich oczekiwań:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też baardzo żałuję :(

      Usuń
    2. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

      Usuń
  2. Mi książka bardzo przypadła do gustu. Nie uważam, żeby opierała się tylko na tej fabule. Można dam dostrzec wiele innych problemów, takich jak zdrada, co w dzisiejszych czasach jest coraz bardziej "modna". Polecam przeczytać każdemu, kto lubi trochę romantyzmu, romansu i dramatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie uważam, żeby opierała się tylko na tej fabule." Fabuła jest jedna. Jeżeli już, to nie tylko te elementy wymienione przeze mnie składają się na nią ;)
      Ja mam swoje zdanie, Ty swoje - i bardzo dobrze! ;)

      Usuń
  3. Przeczytałam i powiem Ci, że podzielam Twoje zdanie!! Fakt, że wciąga, ale ja to miałam tyle pomysłów na zakończenie tej historii a okazało się całkiem zwyczajne ;/ Na mojej Mamie to już w ogóle wrażenia nie wywarła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkałam się z ta ksiażką i bardzo mi się podoba :*
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń