czwartek, 1 grudnia 2016

#123 StyleWe

Ostatnimi czasy sklep StyleWe zaproponował nam współpracę. Zgodziłyśmy się i dzisiaj przedstawimy Wam kilka rzeczy, które nam się podobają. Zacznijmy od tego, że sklep w swoim asortymencie posiada zarówno ubrania, jak i różne gadżety. Mam teraz taką fazę na sukienki, więc zacznę od nich.

StyleWe: Pinterest 
StyleWe: Blog


Mała czarna (z modnymi teraz) odkrytymi ramionami. Dla kobiet, które mają figurę jabłka będzie to strzał w dziesiątkę. Sukienka jest luźna, przez co nie uwidacznia naszych niedoskonałości w miejscach takich jak brzuch. Nogi natomiast (największy atut jabłka) są świetnie pokreślone. Panie mające inne figury również świetnie będą w niej wyglądały.


Sukienka w kratę. Krata to wzór, który jest ciągle modny. Zwłaszcza w kolorach czerni i czerwieni. Sukienka ma z tyłu sporą wstążkę, a na rękawkach znajdują się guziczki co jest niesamowicie dziewczęce i słodkie.


Niebieska koszula . W tym sklepie chyba najbardziej podoba mi się różnorodność. Każda rzecz jest bardzo oryginalna. Na obrazku widzimy koszulę w przepięknym kolorze, która niczym by się nie różniła od zwykłej, prostej koszuli, gdyby nie pewien detal. Powiedziałabym, że jest to falbanka, jednak falbanki to nie przypomina. Uważam, że ta koszula jest śliczna i świetnie pasowałaby do jeansów.



Bomberki są bardzo modne w tym sezonie. Moje serce skradła ta oto słodka kurteczka. Jeżeli jednak nie lubicie takich kolorów/wzorków w ich sklepie znajdziecie dużo więcej propozycji.


Szary, duży sweter. Do tego jeszcze herbatka+książka i zima nam nie straszna. W tym produkcie podoba mi się jego asymetryczność. Jak widzimy przód ma krótszy, a tył jest trochę dłuższy. Myślę, że daje to fajny efekt.

Kolejnymi oryginalnymi rzeczami są torebki/plecaki. Spójrzcie tylko na nie ♥


Zachęcam do przeglądnięcia ich sklepu oraz zaobserwowania na blogu.
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Sukienki mi sie bardzo podobają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. suknia w kratę i torebki podobają mi się najbardziej ♥♥♥
    poklikałam :)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie :) ♥
    http://hellogoldengirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje, podoba mi się pierwsza sukienka!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka w kratę ma w sobie to coś :) Poklikałam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń